logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Vo svojich blogoch sa venujem komunikácii a odporúčaniam ako na ňu – a to vo všetkých smeroch....
  • POPAI CE usporadúva ďalší z virtuálnych seminárov, tentokrát na tému digitálnych technológií v...
  • Ministerstvo zdravotníctva pred pár dňami informovalo o zaradení pracovníkov obchodov do zoznamu...
  • Od stredy 3. marca vstúpili do platnosti prísnejšie bezpečnostné opatrenia, ktoré sa dotkli aj...

Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia

19. júna 2018
Správy 0
12961
Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia

Írsky predajca oblečenia Primark je pripravený vstúpiť na slovenský trh. Chýbajú mu však ľudia. Primark by mohol prísť na Slovensko najskôr o dva roky, presný termín ešte nie je známy.

„V jednej prevádzke by potreboval naraz zamestnať 300 až 400 vyškolených ľudí,“ uvádza Peter Pohanka, riaditeľ oddelenia prenájmu maloobchodných priestorov realitno-poradenskej spoločnosti CBRE. Podľa jeho slov majú pri expanzii problém s chýbajúcimi ľuďmi aj značky, ktoré chcú otvoriť na výrazne menších plochách, a teda hľadajú aj menej pracovnej sily.

Primark na svoju filiálku potrebuje zhruba päť až osem tisíc metrov štvorcových. Výnimkou nie sú ani väčšie prevádzky, niektoré majú aj 14-tisíc metrov štvorcových. Írsky predajca sa pritom na Slovensko intenzívne pozerá už niekoľko rokov, chýbajúca plocha ho však brzdí.

„V súčasnosti nie je obchodné centrum alebo pripravená budova v rámci centra, ktorá by bola schopná obsiahnuť takú veľkú prevádzku. To samotný horizont vstupu na slovenský trh limituje na minimálne dva roky,“ pokračuje Peter Pohanka. Ako však dodáva, v stratégii expanzie je trh schválený, takže na Slovensko Primark prísť chce.

Možno však špekulovať, či mu potrebné metre štvorcové neponúknu napríklad dostavby bratislavských obchodných centier Aupark, Eurovea či pripravované Nivy.

Primark ešte neotvoril ani v susednom Česku. Presný termín, kedy tam príde, tiež nie je známy, hoci sa o jeho vstupe už dlhšiu dobu špekuluje. Firma sa momentálne zamerala na expanziu do Poľska či do Francúzska, naše krajiny by mali prísť na rad až neskôr.

Foto: www.ilondyn.com

 

Súvisiace články:

Obchod v čase korony Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesco Stores SK: Najbližšie roky budeme rásť Slovensko urýchľuje štartovanie ekonomiky. V stredu otvoria obchody mimo nákupných centier

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Podporujete pripravované obmedzenie jedno- a dvojcentových mincí?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.9k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.4k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.9k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

18. 3. 2021, POPAI CE seminár, Online

18. – 19. 5. 2021, Kongres Samoška 18, Bratislava

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Komerčná prezentácia

Multimédia

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera