Spoločnosť Max Sport nadviazala na svoje úspechy na svetových potravinárskych výstavách z minulosti a v tomto roku si z medzinárodných veľtrhov priviezla šesť ocenení. Produkty, ktoré uviedla na trh v ostatných mesiacoch, proteínové čipsy, raw tyčinky Juicer, nové príchute tyčiniek Royal Protein a tiež novinka Protein Nella, bodovali v súťaži inovácií na najväčších potravinárskych výstavách sveta Gulfood Dubaj, Sial Šanghaj a FreeFrom Štokholm.
Produkty zaujali odbornú porotu predovšetkým svojím zložením, využitím zdravších surovín, obohatením o prospešné ingrediencie a alternatívnym výrobným procesom. Proteínové čipsy obsahujú ryžovú a hrachovú bielkovinu a vďaka pečeniu majú nižší obsah tuku, Juicer tyčinky neobsahujú lepok, sóju, mlieko, obilniny ani GMO zložky a oproti konkurenčným výrobkom majú šťavnatú ovocnú náplň. Tyčinky Royal Protein predstavili jedinečné príchute Mango&Jogurt a Malibu (kokos) a lieskovo-oriešková nátierka Protein Nella oslovila hodnotiteľov vyšším obsahom proteínova skoro nulovým obsahom cukru.
„Úspechy na medzinárodných súťažiach si veľmi ceníme. Byť ocenený za pokrok v konkurencii výrobcov z celého sveta, považujeme za mimoriadne uznanie pre slovenskú spoločnosť a vyznamenanie pre naše produkty,“ hovorí CEO spoločnosti Max Sport Peter Kulich.
Gulfood a Sial predstavujú najprestížnejšie potravinárske výstavy, ktoré každoročne navštívi sto tisíc profesionálov, prezentujú sa na nich výrobcovia z viac ako sto krajín sveta a odhalia najnovšie trendy v potravinárstve. Ich súčasťou sú aj zasadnutia odborníkov, ktorí posudzujú inovatívne parametre produktov a ich pridanú hodnotu, na základe ktorých vyhlásia najinovatívnejšie výrobky.
Získané ocenenia spolu s aktivitami Max Sportu na medzinárodných potravinárskych veľtrhoch pomáhajú spoločnosti etablovať sa na zahraničných trhoch. Spoločnosť aktuálne vyváža spoje produkty do štyridsiatich krajín sveta, slovenské tyčinky a snacky sa predávajú už aj v Číne. „Máme rastové ciele a venujeme sa vývoju ďalších noviniek, ktoré uspokoja globálneho spotrebiteľa. Chceme i naďalej rozširovať našu ponuku o výrobky spĺňajúce dokonalú chuť a vysoké nároky na nutričné hodnoty,“ uzatvára Peter Kulich.