logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Potraviny Kraj otvorili svoju tretiu prevádzku, ďalšia pribudne o pár týždňov

31. mája 2018
Správy 0
5134
Potraviny Kraj otvorili svoju tretiu prevádzku, ďalšia pribudne o pár týždňov

Prvú predajňu menšieho formátu otvorila vo štvrtok 31. mája na Ovručskej ulici v bratislavskej mestskej časti Nové Mesto sieť potravín Kraj. Pod jednou strechou ponúkne bežné potraviny, výrobky od regionálnych dodávateľov i zdravý sortiment. Ďalšia predajňa Kraj pribudne o pár týždňov, sprevádzkujú ju v podchode Trnavské mýto v Bratislave.

Maloobchodná sieť otvára po pilotnej predajni v Devínskej Novej Vsi a supermarkete v bratislavskej Petržalskej tržnici svoju tretiu prevádzku. „Rovnako ako prvé dve predajne aj táto má pod jednou strechou bežné potraviny, kvalitné produkty s dôveryhodným pôvodom od menších lokálnych a regionálnych výrobcov, bio, dia, vegetariánske, vegánske a ekovýrobky, ako aj potraviny bez lepku či laktózy pre čoraz väčšiu skupinu ľudí s potravinovou intoleranciou,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno, pod ktorú nový koncept potravín Kraj patrí.

Predajňa Kraj na Ovručskej ulici má rozlohu 183 metrov štvorcových. Spoločnosť investovala do jej modernizácie 225 tisíc eur. Obchod bude otvorený denne od 6:00do 21:00, v sobotu a nedeľu do 7:00 do 20:00. Jeho otvorením expanzia konceptu Kraj nekončí. „Už o pár týždňov pribudne pre zákazníkov v podchode Trnavské Mýto v Bratislave druhá predajňa menšieho formátu,“ povedal StanislavČajka.

„Zákazníci si naše prvé predajne obľúbili, potvrdzujú to predajné výsledky. Do 27. mája v Kraji izrealizovali viac ako 200 tisíc nákupov, pri ktorých opakovane použili takmer osemtisíc vernostných kariet,“ doplnil Stanislav Čajka. Vďaka pestrejšej skladbe sortimentu tu zákazníci nakupujú viac výrobkov, čo sa odzrkadlilo v raste priemernej hodnoty nákupného košíka o 19 %. Stúpa najmä obrat v sortimente čerstvých potravín: ovocie a zelenina, čerstvé mäso a mliečne výrobky.

Zákazníci kupujú viac základných potravín od slovenských, a aj malých regionálnych výrobcov, ako sú cestoviny, konzervy, sterilizovaná zelenina. Do košíka tiež častejšie vkladajú zdravé potraviny a alternatívne potraviny v segmente strukovín, cestovín či múk. Z predajných výsledkov tiež vyplýva, že 56 % predaných produktov tvoria slovenské potraviny. Tento podiel bude s blížiacou sa sezónou lokálneho ovocia a zeleniny narastať. Spoločnosť Terno aktuálne prevádzkuje viac ako sto predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova.

Rozhovor so Zuzanou Cseriovou, výkonnou riaditeľkou spoločnosti Terno, ktorá mala prípravu konceptu Kraj na starosti, nájdete na tomto odkaze.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera