logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Už od 1. júla tohto roka budú môcť podnikatelia na evidenciu tržieb využívať novú aplikáciu VRP...

Komunikujte všestranne! Čarovné slovíčko PESO osloví vašich zákazníkov

24. mája 2018
Blog 0
2061
Komunikujte všestranne! Čarovné slovíčko PESO osloví vašich zákazníkov

V predošlých blogoch sme si povedali viac o tom, prečo sa oplatí komunikovať so svojimi zákazníkmi, zamestnancami aj partnermi, no tiež to, že komunikácia je vlastne spôsobom, ako predísť krízovej udalosti. Ako však komunikovať čo najlepšie? Áno, aj to už bolo povedané – autenticky.

Aj samotný obsah komunikácie však vieme rozdeliť na drobné. Základom je nesústreďovať sa len na jeden kanál, napríklad na Slovensku tak obľúbený Facebook. Nikdy totiž neviete, kedy príde „prieskumník“ alebo iná nová funkcia, ktorá vám takýto obsah obmedzí. Správny komunikátor vie, že najlepším spôsobom, ako osloviť cieľové skupiny, je čarovné slovíčko PESO. To využíva 4 typy médií – platené (paid), získané (earned), zdieľané (shared, tiež social, sociálne) a nakoniec vlastnené (owned). Všetky namixované v čarovnom elixíre s čo najlepším dosahom, samozrejme.

Platené médiá však v tomto prípade neznamenajú veľké, megalomanské reklamy, ale naopak – môžu to byť advertorialy, ktoré porozprávajú príbeh vašej firmy, no tiež platená podpora na sociálnych médiách. Získané médiá, to je práve práca s redakciami v spolupráci s komunikačnou agentúrou. Ukážu vašu značku či produkt v tlači. Sú to však aj vzťahy s komunitami prostredníctvom eventov a tiež cez tretie strany, tzv. influencerov. Veď načo by ste sa chválili vy, keď to za vás môže urobiť niekto iný, všakže?! Zdieľané médiá sú sociálne médiá – Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest či Linkedin. Aj tu však zbystrite pozornosť – každá jedna sieť má vlastnú skupinu, s ktorou je vhodné komunikovať jej jazykom. No a nakoniec tu máme vlastnené médiá, to sú vaše vlastné kanály.

Keď PESO model funguje tak, ako má, získavate nielen na autorite, ale aj na budovaní povedomia o vašej značke. A autorita a povedomie znamenajú, že sa z vás stáva odborník práve v oblasti, kde pôsobí toľko vašich konkurentov. Budete to práve vy, na koho sa budú zákazníci obracať, aby im poradil. Kde však začať? Povieme si nabudúce.

Doterajšie blogy Kataríny Droppovej si prečítate na tomto odkaze.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera