
Petr Sochorek sa stal novým sales managerom cenového porovnávača Heureka. Začlenil sa do nového tímu, ktorý vznikol zlúčením dvoch samostatných oddelení – marketingu a obchodu. Celý tím spadá pod Daniela Blažka, ktorý doposiaľ v Heureke viedol marketing.
Okrem vedenia obchodného tímu bude mať Petr Sochorek na starosti aj priamych klientov a mediálne agentúry i rozvoj programatického predaja reklamy. Do Heureky prichádza z pozície obchodného riaditeľa vo vydavateľstve Diversity media. Skúsenosti i s on-line prostredím zbieral už skôr vo vydavateľstve Ringier Axel Springer, neskôr CNC.
Vedľa Sochorkovho oddelenia obchodu bude do tímu pod Daniela Blažka spadať ešte brandová časť marketingu, o ktorú sa rovnako ako dosiaľ bude starať Marek Dobrý. Po novom obsadia aj pozíciu performance marketing managera, ktorý povedie tím špecialistov na výkonnostný marketing.
„Radi by sme vďaka spojeniu obchodu a marketingu ponúkli našim partnerom širšie možnosti spolupráce. Zameriame sa na lepšiu prácu s dátami a novými technológiami a viac aj na na vendor marketing. V neposlednom rade posunieme našu ponuku aj do zahraničia,“ uviedol k zlúčeniu marketingu a obchodu pod jedno nové oddelenie jeho nový šéf Daniel Blažek. Podľa neho prepojenie týchto dvoch oddelení dáva zmysel i v rámci spolupráce vo vnútri Heureky.

Daniel Blažek.