logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť

25. apríla 2018
Blog 0
2155
Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť

Z mínusu do plusu – dá sa to pri kríze dokázať? Je možné elegantne z krízy vykľučkovať, striasť sa jej? Alebo z nej dokonca vyťažiť? Odborníci vám povedia, že akonáhle kríza prepukne, už sa z nej dostať nedá. Dá sa iba vyriešiť ju. No tí, ktorí toto všetko pochopili už dávnejšie, vedia, že aj na krízu sa dá pripraviť, ba čo viac – predísť jej. Základom je (ako som to už spomínala viackrát) komunikácia. Otvorená komunikácia s verejnosťou, zákazníkmi, partnermi, zamestnancami aj médiami – no nielen počas, či po kríze, ale sústavne.

Nevyhnutné je udržiavať všetky existujúce vzájomné vzťahy, budovať ich a tak postupne stavať dobrú povesť značky, firmy aj zamestnancov. A pripraviť sa pritom na krízu – zmapovať si potenciálne riziká, naplánovať taktiky reakcií a riešení, vybrať krízový tím, skrátka pripraviť celý krízový manuál. S tým súvisí aj pozorovanie vývoja situácie na našom trhu či oblasti podnikania a najmä sledovanie trendov.

Príkladom môže byť narazenie na negatívny trend vývoja a prijatie takých riešení, ktoré zabránia zbytočným reštrikciám a reguláciám na trhu. Napríklad: vieme, že je ešte povolené predávať výrobky, ktoré obsahujú isté množstvo látok, ktoré však na organizmus nepôsobia výlučne pozitívne (napríklad priveľa cukru). Účinným opatrením bude, že už vopred znížime ich množstvo a začneme takéto výrobky predávať. Tým dokážeme predísť legislatívnym obmedzeniam v budúcnosti, ktoré by ich zakázali predávať a ešte z toho môžeme pre našu firmu urobiť jedinečný pozitívny benefit, vďaka ktorému získame popularitu a jedinečné postavenie na trhu.

Druhým príkladom môže byť prijatie účinných opatrení v situácii, ak nám odchádzajú napríklad už po 2 mesiacoch od nástupu do práce zamestnanci. Čo robiť v takejto situácii? Preskúmať dôvody, prečo je to tak a súčasne zlepšiť motiváciu, aby boli ochotní u nás zostať pracovať. No a ruka v ruke s tým – pripraviť súčasne účinné riešenia starostlivosti, edukácie a rozvoja. Práve to môže spočiatku mínusový status dostať do plusu a nakoniec z neho vyťažiť aj benefity pre našu značku.

Zo všetkých týchto dôvodov je jasné, že je dôležité a nevyhnutné začať budovať dôveru a reputáciu hneď teraz. Nečakať, kedy kríza vypukne, kedy začnú zákazníci odchádzať. Ako sa dá ešte viac posilniť dôvera zákazníkov v značku, o tom si povieme nabudúce.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera