logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť

25. apríla 2018
Blog 0
1956
Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť

Z mínusu do plusu – dá sa to pri kríze dokázať? Je možné elegantne z krízy vykľučkovať, striasť sa jej? Alebo z nej dokonca vyťažiť? Odborníci vám povedia, že akonáhle kríza prepukne, už sa z nej dostať nedá. Dá sa iba vyriešiť ju. No tí, ktorí toto všetko pochopili už dávnejšie, vedia, že aj na krízu sa dá pripraviť, ba čo viac – predísť jej. Základom je (ako som to už spomínala viackrát) komunikácia. Otvorená komunikácia s verejnosťou, zákazníkmi, partnermi, zamestnancami aj médiami – no nielen počas, či po kríze, ale sústavne.

Nevyhnutné je udržiavať všetky existujúce vzájomné vzťahy, budovať ich a tak postupne stavať dobrú povesť značky, firmy aj zamestnancov. A pripraviť sa pritom na krízu – zmapovať si potenciálne riziká, naplánovať taktiky reakcií a riešení, vybrať krízový tím, skrátka pripraviť celý krízový manuál. S tým súvisí aj pozorovanie vývoja situácie na našom trhu či oblasti podnikania a najmä sledovanie trendov.

Príkladom môže byť narazenie na negatívny trend vývoja a prijatie takých riešení, ktoré zabránia zbytočným reštrikciám a reguláciám na trhu. Napríklad: vieme, že je ešte povolené predávať výrobky, ktoré obsahujú isté množstvo látok, ktoré však na organizmus nepôsobia výlučne pozitívne (napríklad priveľa cukru). Účinným opatrením bude, že už vopred znížime ich množstvo a začneme takéto výrobky predávať. Tým dokážeme predísť legislatívnym obmedzeniam v budúcnosti, ktoré by ich zakázali predávať a ešte z toho môžeme pre našu firmu urobiť jedinečný pozitívny benefit, vďaka ktorému získame popularitu a jedinečné postavenie na trhu.

Druhým príkladom môže byť prijatie účinných opatrení v situácii, ak nám odchádzajú napríklad už po 2 mesiacoch od nástupu do práce zamestnanci. Čo robiť v takejto situácii? Preskúmať dôvody, prečo je to tak a súčasne zlepšiť motiváciu, aby boli ochotní u nás zostať pracovať. No a ruka v ruke s tým – pripraviť súčasne účinné riešenia starostlivosti, edukácie a rozvoja. Práve to môže spočiatku mínusový status dostať do plusu a nakoniec z neho vyťažiť aj benefity pre našu značku.

Zo všetkých týchto dôvodov je jasné, že je dôležité a nevyhnutné začať budovať dôveru a reputáciu hneď teraz. Nečakať, kedy kríza vypukne, kedy začnú zákazníci odchádzať. Ako sa dá ešte viac posilniť dôvera zákazníkov v značku, o tom si povieme nabudúce.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera