logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Terno sa stalo členom Slovenskej aliancie moderného obchodu

17. apríla 2018
Správy 0
1723
Terno sa stalo členom Slovenskej aliancie moderného obchodu

Do Slovenskej aliancie moderného obchodu, ktorá doteraz združovala len zahraničné reťazce, vstúpila prvá slovenská spoločnosť Terno real estate, prevádzkujúca sieť obchodov Terno, Moja Samoška a Kraj.

Terno zároveň zostáva členom Zväzu obchodu Slovenskej republiky. Zatiaľ čo SAMO obhajuje záujmy moderného obchodu, zväz podporuje tradičný maloobchod. „Zväz obchodu SR eviduje spoločnosť Terno ako svojho člena. Chápeme, že v ostatných rokoch spoločnosť prešla značnou reorganizáciou. Berieme na vedomie rozhodnutie vedenia spoločnosti Terno ohľadom členstva v ďalšom združení a považujeme ho za ich vnútornú záležitosť. Aj mnohí iní naši členovia sú zároveň členmi v ďalších záujmových organizáciách,“ uviedol prezident Zväzu obchodu SR Martin Katriak.

Slovenskú alianciu moderného obchodu (SAMO) doteraz tvorilo päť zahraničných maloobchodných reťazcov Billa, dm drogerie markt, Kaufland, Lidl, Tesco a jeden veľkoobchodný reťazec Metro. „Vstup prvého zástupcu slovenských obchodníkov medzi našich členov vnímame ako signál, že na slovenskom maloobchodnom trhu je veľká potreba spájania síl pri jeho rozvoji a zastupovaní záujmov obchodníkov aj spotrebiteľov. Všetci naši doterajší členovia, aj práve vstupujúce Terno, majú spoločnú ambíciu podpory domácej ekonomiky a zdravých dodávateľsko-odberateľských vzťahov,“ uviedla Katarína Fašiangová, predsedníčka Slovenskej aliancie moderného obchodu.

Organizácia v súčasnosti reprezentuje obchodné reťazce, ktoré zamestnávajú spolu takmer 30 tisíc ľudí v 726 maloobchodných a šiestich veľkoobchodných prevádzkach.

„Ako slovenský reťazec sa otvorene hlásime k podpore slovenských dodávateľov. Veríme, že vstup do SAMO bude vzájomne prospešný. Medzi naše očakávania patrí ľahšia dostupnosť informácií a spolupráca v legislatívnej oblasti. Radi sa tiež aktívne zapojíme do aktivít s ostatnými reťazcami na spoločných témach ďalšieho napredovania maloobchodu na Slovensku,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ skupiny Terno.

„Medzi najbližšie kroky našej spolupráce s Terno bude patriť aj ich zapojenie sa do systému duálneho vzdelávania. Budeme zdieľať skúsenosti SAMO a jej členov s prilákaním mladých ľudí pre štúdium a prácu v obchode a Terno takisto dostane priestor na prezentáciu svojej študijnej ponuky v kampani Poď študovať obchod. Tešíme sa, že s novým pristupujúcim obchodníkom sa ešte viac rozšíri ponuka bezpečných potravín a tovarov na pultoch našich členov a šírka služieb, ktoré kvalitou a profesionalitou zodpovedajú požiadavkám spotrebiteľov,“ povedala Katarína Fašiangová.

Terno má širokú sieť predajní v Bratislave, v ďalšom období sa chce sústrediť aj na regióny mimo hlavného mesta. „Zameriavame sa na modernizáciu a prestavby menších predajní v blízkosti domovov zákazníkov pod značkou Terno, ponúkajúcich obľúbený sortiment. Začiatkom marca sme predstavili nový koncept predajní s názvom Kraj, ktorý odráža trendy na slovenskom aj svetovom trhu,“ dodal Stanislav Čajka.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera