logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Už od 1. júla tohto roka budú môcť podnikatelia na evidenciu tržieb využívať novú aplikáciu VRP...

Otvorila Petržalská tržnica. Láka na supermarket Kraj i farmárske stánky

9. apríla 2018
Správy 0
2987
Otvorila Petržalská tržnica. Láka na supermarket Kraj i farmárske stánky

Už druhá prevádzka novej značky supermarketov Kraj, ale aj 16 stánkov so sezónnou zeleninou od slovenských farmárov, 12 špeciálnych predajní, šesť gastro prevádzok, antikvariát či služby. Petržalská tržnica na Bratskej ulici otvorila v piatok 6. apríla. „Je to naša odpoveď na to, čo si Petržalčania prajú. Urobili sme rozsiahlu anketu, v ktorej sme sa ich pýtali, ako chcú nakupovať,“ uvádza Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno, ktorá tržnicu prevádzkuje.

Na jej mieste kedysi sídlil starý obchodný dom so supermarketom Terno. Od júna minulého roka však budova prešla rozsiahlou rekonštrukciou, do ktorej spoločnosť investovala zhruba 2,9 milióna eur.  Petržalská tržnica chce na zrekonštruovanú plochu s veľkosťou 4931 metrov štvorcových prinavrátiť tradičný spôsob nákupu.

„Tržnica má byť miestom, kde si môžu ľudia pohodlne vybaviť veľký rodinný nákup a zároveň miestom na stretávanie,“ hovorí projektová manažérka Petržalskej tržnice Katarína Lešková. Práve v Petržalke totiž žije veľa čerstvých dôchodcov či mamičky s deťmi, ktorí vyhľadávajú priestor na stretávanie sa. Petržalská tržnica bude otvorená každý deň od 7. do 21. hodiny. Zákazníci majú k dispozícii parkovisko s kapacitou 139 miest.

Kraj je nová značka supermarketov z dielne spoločnosti Terno. Prvú prevádzku otvorili zhruba pred mesiacom v Devínskej Novej Vsi, kde sa odvtedy zrealizovalo viac ako 40-tisíc nákupov. Druhá predajňa Kraj pribudla práve v Petržalskej tržnici.

„Zákazníkom ponúkame pod jednou strechou bežné potraviny za primerané ceny, ako aj produkty od menších lokálnych a regionálnych výrobcov. Zdravé výrobky tu majú tiež silné zastúpenie,“ konštatuje Stanislav Čajka. Spoločnosť chce v lete predstaviť variant Kraja pre malometrážnu plochu a na jeseň so značkou vstúpiť do Nitry.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera