Už druhá prevádzka novej značky supermarketov Kraj, ale aj 16 stánkov so sezónnou zeleninou od slovenských farmárov, 12 špeciálnych predajní, šesť gastro prevádzok, antikvariát či služby. Petržalská tržnica na Bratskej ulici otvorila v piatok 6. apríla. „Je to naša odpoveď na to, čo si Petržalčania prajú. Urobili sme rozsiahlu anketu, v ktorej sme sa ich pýtali, ako chcú nakupovať,“ uvádza Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno, ktorá tržnicu prevádzkuje.
Na jej mieste kedysi sídlil starý obchodný dom so supermarketom Terno. Od júna minulého roka však budova prešla rozsiahlou rekonštrukciou, do ktorej spoločnosť investovala zhruba 2,9 milióna eur. Petržalská tržnica chce na zrekonštruovanú plochu s veľkosťou 4931 metrov štvorcových prinavrátiť tradičný spôsob nákupu.
„Tržnica má byť miestom, kde si môžu ľudia pohodlne vybaviť veľký rodinný nákup a zároveň miestom na stretávanie,“ hovorí projektová manažérka Petržalskej tržnice Katarína Lešková. Práve v Petržalke totiž žije veľa čerstvých dôchodcov či mamičky s deťmi, ktorí vyhľadávajú priestor na stretávanie sa. Petržalská tržnica bude otvorená každý deň od 7. do 21. hodiny. Zákazníci majú k dispozícii parkovisko s kapacitou 139 miest.
Kraj je nová značka supermarketov z dielne spoločnosti Terno. Prvú prevádzku otvorili zhruba pred mesiacom v Devínskej Novej Vsi, kde sa odvtedy zrealizovalo viac ako 40-tisíc nákupov. Druhá predajňa Kraj pribudla práve v Petržalskej tržnici.
„Zákazníkom ponúkame pod jednou strechou bežné potraviny za primerané ceny, ako aj produkty od menších lokálnych a regionálnych výrobcov. Zdravé výrobky tu majú tiež silné zastúpenie,“ konštatuje Stanislav Čajka. Spoločnosť chce v lete predstaviť variant Kraja pre malometrážnu plochu a na jeseň so značkou vstúpiť do Nitry.