logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Štvrtina Slovákov má skúsenosť s on-line nákupom potravín

5. apríla 2018
Správy 0
2362
Štvrtina Slovákov má skúsenosť s on-line nákupom potravín

Cez internet nakupuje potraviny aspoň príležitostne štvrtina Slovákov, pričom štrnásť percent opakovane v priebehu roka. Ďalších dvanásť percent opýtaných v prieskume spoločnosti Mastercard by službu rado využívalo, ale podľa vlastného vyjadrenia k nej nemajú prístup.

„Možnosť nakúpiť si potraviny cez internet vítajú predovšetkým tí zákazníci, pre ktorých je ťažké dopraviť sa do kamennej predajne alebo sú v časovej tiesni. Štvrtina opýtaných, predovšetkým rodiny s deťmi, týmto spôsobom ale zabezpečuje bežné nákupy,“ komentoval výsledky prieskumu Josef Machala, Mastercard rewards program leader. „V menších mestách ľudia preferujú e-shop z dôvodu obmedzeného sortimentu v miestnej predajni potravín. Práve v tomto segmente záujemcov sa ale často dopyt po on-line nákupoch nestretáva so zodpovedajúcou ponukou,“ dopĺňa Josef Machala.

Nákupy potravín on-line sa neobmedzujú len na vybraný sortiment, najväčšia časť nakupujúcich (33 %) nakupuje čerstvé, ako aj trvanlivé potraviny. Nákup len trvanlivého tovaru uprednostňuje pätina respondentov, zatiaľ čo iba čerstvé potraviny si dáva domov dovážať jedenásť percent. Štvrtina respondentov cez internet nakupuje tovar v akciách. Najviac na celom Slovensku ľudia nakupujú potraviny on-line v Nitrianskom kraji, najmenší záujem je v Žilinskom kraji.

Tri štvrtiny zákazníkov uprednostňujú na objednanie tovaru osobný počítač alebo notebook. Mobilný telefón na on-line nákup cez webovú stránku obchodníka používa necelá pätina respondentov, preferuje ho iba jedenásť percent. Vo vekovej skupine zákazníkov do 24 rokov sa podiel zvyšuje na dvadsať percent.

Výskum sa uskutočnil vo februári tohto roku na reprezentatívnej vzorke 1500 respondentov internetovej populácie SR.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok