logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program...
  • Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje...
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...

Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

28. marca 2018
Blog 0
2883
Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

Emócie sú síce fajn, dotvárajú človeka aj firmu, ale nie v prípade krízy. Prvou správnou reakciou preto je: potlačiť emócie. Udržte si chladnú hlavu, nestrácajte nervy. Je dôležité zhodnotiť vecne a jasne aktuálnu situáciu. A následne sa racionálne sa rozhodnúť a prijať potrebné a účinné kroky či opatrenia.

Aj tu však pomôže otvorená komunikácia a uvedenie vecí na pravú mieru. Je potrebné informovať v potrebnej miere všetky zainteresované strany (zamestnancov, verejnosť, médiá, príbuzných…). Povedať fakty a povedať ich čo najskôr. Dohady a špekulácie totiž riešiť krízu nepomôžu, skôr môžu vzrastať obavy, negatívne emócie. Informujte však koordinovane a systematicky. No niekedy je naozaj vhodné nereagovať vôbec alebo si zvoliť ambasádorov značky – teda tretie strany, ktoré zareagujú za nás.

Práve chladná hlava môže zabrániť tomu, aby sme na potenciálnu krízu zareagovali prehnane. Môže sa totiž spustiť vlna kritiky, ktorú sa nám nepodarí zvrátiť. Najmä v dobe fake news môžu vzniknúť fanúšikovské stránky, diskusné skupiny, falošné weby a fóra, ktoré sa budú pokúšať očierniť naše meno. Nepravdivé správy o našich výrobkoch, službách a aktivitách tak môžu zahltiť internet. Navyše, negatívne informácie sa šíria oveľa rýchlejšie.

Nezabudnite, kríza vždy zanechá po sebe straty, niekedy, bohužiaľ, nevratné. Najúčinnejším liekom na jej liečbu je prevencia. Predvídanie, precvičovanie, reagovanie, komunikácia. To, ako si s ňou poradiť, je len na vás a vo vašich rukách – začať však treba už teraz. Ak si neviete rady, neváhajte sa obrátiť na špecialistov, ktorí vám pomôžu. Majú totiž praktické skúsenosti s tým predstaviť si nepredstaviteľné, mnohí z nich už nejednu krízovú situáciu riešili. Vedia, na čo sa pripraviť, aj to, ako aplikovať špecifické podmienky pre toho ktorého klienta a účinne reagovať. Dobrý obchodník, predavač, firma je totiž dobrý komunikátor. A ten by mal byť pripravený na všetko. A práve v tom ako, s kým a kedy komunikovať vám poradia komunikačné a PR firmy.

Tipy:

  • Verte si.
  • Komunikujte otvorene.
  • Nenechávajte nevyriešené žiadne, ani tie najdrobnejšie problémy.
  • Nepodceňujte konkurenciu.
  • Budujte dobré vzťahy so všetkými vašimi partnermi, s médiami, aj so zamestnancami.
  • Dávajte o sebe vedieť aj v dobrých časoch.
  • Informujte svojich partnerov priebežne.

Ďalšie dobré tipy máme pre vás pripravené v našom pokračovaní.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Czech & Slovak Sustainability Summit predstavuje kompletný konferenčný program

Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program prvého ročníka summitu, ktorý sa uskutoční 20. apríla 2023 v kongresovom centre WPP Campus v Prahe. V dopoludňajšom programe vystúpia špičkoví odborníci na udržateľnosť s inšpiratívnymi prezentáciami a panelovými diskusiami na rôzne témy súvisiace s udržateľnosťou a podnikaním. V popoludňajšom programe bude predstavených 12 […]
Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera