logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

28. marca 2018
Blog 0
2923
Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

Emócie sú síce fajn, dotvárajú človeka aj firmu, ale nie v prípade krízy. Prvou správnou reakciou preto je: potlačiť emócie. Udržte si chladnú hlavu, nestrácajte nervy. Je dôležité zhodnotiť vecne a jasne aktuálnu situáciu. A následne sa racionálne sa rozhodnúť a prijať potrebné a účinné kroky či opatrenia.

Aj tu však pomôže otvorená komunikácia a uvedenie vecí na pravú mieru. Je potrebné informovať v potrebnej miere všetky zainteresované strany (zamestnancov, verejnosť, médiá, príbuzných…). Povedať fakty a povedať ich čo najskôr. Dohady a špekulácie totiž riešiť krízu nepomôžu, skôr môžu vzrastať obavy, negatívne emócie. Informujte však koordinovane a systematicky. No niekedy je naozaj vhodné nereagovať vôbec alebo si zvoliť ambasádorov značky – teda tretie strany, ktoré zareagujú za nás.

Práve chladná hlava môže zabrániť tomu, aby sme na potenciálnu krízu zareagovali prehnane. Môže sa totiž spustiť vlna kritiky, ktorú sa nám nepodarí zvrátiť. Najmä v dobe fake news môžu vzniknúť fanúšikovské stránky, diskusné skupiny, falošné weby a fóra, ktoré sa budú pokúšať očierniť naše meno. Nepravdivé správy o našich výrobkoch, službách a aktivitách tak môžu zahltiť internet. Navyše, negatívne informácie sa šíria oveľa rýchlejšie.

Nezabudnite, kríza vždy zanechá po sebe straty, niekedy, bohužiaľ, nevratné. Najúčinnejším liekom na jej liečbu je prevencia. Predvídanie, precvičovanie, reagovanie, komunikácia. To, ako si s ňou poradiť, je len na vás a vo vašich rukách – začať však treba už teraz. Ak si neviete rady, neváhajte sa obrátiť na špecialistov, ktorí vám pomôžu. Majú totiž praktické skúsenosti s tým predstaviť si nepredstaviteľné, mnohí z nich už nejednu krízovú situáciu riešili. Vedia, na čo sa pripraviť, aj to, ako aplikovať špecifické podmienky pre toho ktorého klienta a účinne reagovať. Dobrý obchodník, predavač, firma je totiž dobrý komunikátor. A ten by mal byť pripravený na všetko. A práve v tom ako, s kým a kedy komunikovať vám poradia komunikačné a PR firmy.

Tipy:

  • Verte si.
  • Komunikujte otvorene.
  • Nenechávajte nevyriešené žiadne, ani tie najdrobnejšie problémy.
  • Nepodceňujte konkurenciu.
  • Budujte dobré vzťahy so všetkými vašimi partnermi, s médiami, aj so zamestnancami.
  • Dávajte o sebe vedieť aj v dobrých časoch.
  • Informujte svojich partnerov priebežne.

Ďalšie dobré tipy máme pre vás pripravené v našom pokračovaní.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera