logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

28. marca 2018
Blog 0
2623
Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

Emócie sú síce fajn, dotvárajú človeka aj firmu, ale nie v prípade krízy. Prvou správnou reakciou preto je: potlačiť emócie. Udržte si chladnú hlavu, nestrácajte nervy. Je dôležité zhodnotiť vecne a jasne aktuálnu situáciu. A následne sa racionálne sa rozhodnúť a prijať potrebné a účinné kroky či opatrenia.

Aj tu však pomôže otvorená komunikácia a uvedenie vecí na pravú mieru. Je potrebné informovať v potrebnej miere všetky zainteresované strany (zamestnancov, verejnosť, médiá, príbuzných…). Povedať fakty a povedať ich čo najskôr. Dohady a špekulácie totiž riešiť krízu nepomôžu, skôr môžu vzrastať obavy, negatívne emócie. Informujte však koordinovane a systematicky. No niekedy je naozaj vhodné nereagovať vôbec alebo si zvoliť ambasádorov značky – teda tretie strany, ktoré zareagujú za nás.

Práve chladná hlava môže zabrániť tomu, aby sme na potenciálnu krízu zareagovali prehnane. Môže sa totiž spustiť vlna kritiky, ktorú sa nám nepodarí zvrátiť. Najmä v dobe fake news môžu vzniknúť fanúšikovské stránky, diskusné skupiny, falošné weby a fóra, ktoré sa budú pokúšať očierniť naše meno. Nepravdivé správy o našich výrobkoch, službách a aktivitách tak môžu zahltiť internet. Navyše, negatívne informácie sa šíria oveľa rýchlejšie.

Nezabudnite, kríza vždy zanechá po sebe straty, niekedy, bohužiaľ, nevratné. Najúčinnejším liekom na jej liečbu je prevencia. Predvídanie, precvičovanie, reagovanie, komunikácia. To, ako si s ňou poradiť, je len na vás a vo vašich rukách – začať však treba už teraz. Ak si neviete rady, neváhajte sa obrátiť na špecialistov, ktorí vám pomôžu. Majú totiž praktické skúsenosti s tým predstaviť si nepredstaviteľné, mnohí z nich už nejednu krízovú situáciu riešili. Vedia, na čo sa pripraviť, aj to, ako aplikovať špecifické podmienky pre toho ktorého klienta a účinne reagovať. Dobrý obchodník, predavač, firma je totiž dobrý komunikátor. A ten by mal byť pripravený na všetko. A práve v tom ako, s kým a kedy komunikovať vám poradia komunikačné a PR firmy.

Tipy:

  • Verte si.
  • Komunikujte otvorene.
  • Nenechávajte nevyriešené žiadne, ani tie najdrobnejšie problémy.
  • Nepodceňujte konkurenciu.
  • Budujte dobré vzťahy so všetkými vašimi partnermi, s médiami, aj so zamestnancami.
  • Dávajte o sebe vedieť aj v dobrých časoch.
  • Informujte svojich partnerov priebežne.

Ďalšie dobré tipy máme pre vás pripravené v našom pokračovaní.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera