Pivo nie je často v obchodoch vyložené príliš príťažlivo, prepravky položené na zem môžu od kúpy skôr odrádzať. Spoločnosť Plzeňský Prazdroj preto prišla s riešením, ktoré vystavenie piva zatraktívni a zvýši aj tržby za celú kategóriu. Ponúka ho slovenským i českým obchodom.
Plzeňský Prazdroj pivnú sekciu v obchodoch umiestňuje na regále, výrobky majú cenovky na viditeľnom mieste, je prítomná jednoznačná navigácia. Celkový vzhľad pôsobí prémiovejším dojmom. Dopĺňajú ho fotografie príležitostí, pri ktorých sa dá piť pivo.
„Nejde pritom len o nové vystavenie výrobkov Plzeňského Prazdroja, ale aj konkurenčných produktov,“ uviedol na kongrese Samoška v Košiciach Miloslav Tichý (na foto vľavo), manažér obchodných projektov spoločnosti. Nové riešenie prinieslo nárast tržieb v pivnej sekcii priemerne o 16 %, v prémiovom pivnom segmente dokonca o 20 %. V ČR je už takto prestavaných tisíc predajní. Obchodník neplatí za nové vystavenie nič, náklady hradí Plzeňský Prazdroj.