
Kamennú predajňu Tchibo odteraz zákazníci nájdu aj v trenčianskom nákupnom centre Laugaricio. Obchod je v koncepte 3v1, ktorý spája kávový bar s posedením, pultový predaj kávy a ponuku spotrebného tovaru.
Značka Tchibo postupne rozširuje svoju sieť predajní do veľkých i menších miest po celom Slovensku. Nová predajňa v Laugariciu v Trenčíne je celkovo pätnástym obchodom na Slovensku a prvým v Trenčianskom kraji. Z celkového počtu predajní je štrnásť v koncepte 3v1 a jedna bratislavská predajňa na Obchodnej ulici je outletová. Okrem toho sa navyše priebežne objavuje aj pop-up store, teda putovný obchod, ktorý sa pohybuje po rôznych lokalitách Slovenska, v regiónoch, kde Tchibo zatiaľ nemá klasické kamenná predajne.
„Z otvorenia predajne v Trenčíne sa tešíme, pretože sme v tejto časti Slovenska ešte neboli a na priestor v Trenčíne sme čakali už veľmi dlho. Tak veľké mesto si vlastnú predajňu Tchibo určite zaslúži. Veríme, že posunom do stredu Slovenska budeme ešte bližšie k našom zákazníkom,“ hovorí Tomáš Zahradník, riaditeľ obchodov spoločností Tchibo Praha a tchibo Slovensko.
Zákazník sa má v predajni ľahko orientovať
Obchod má zákazníkov prilákať aj moderným dizajnom, pre ktorý je typická farebnosť s využitím čiernej v kombinácii s materiálmi vo vzhľade prírodného kameňa a dreva. Celková predajná plocha je väčšia ako štandardné. Spôsob nasvietenia i usporiadania nábytku podľa vyjadrenia Tchiba pomáha jasnému rozčleneniu priestoru do troch zón zodpovedajúcich konceptu „3v1“. V rámci neho sú priestory kávového baru, pultového predaja kávy i regály so spotrebným tovarom z týždenných kolekcií riešené tak, aby to zákazníkom uľahčilo orientáciu v predajni.
Celý priestor je vybavený špeciálnym segmentovým osvetlením a bodovými svetlami v LED prevedení. Cenovky sú digitálne, minulý rok boli zavedené do všetkých predajní okrem outletových. Aj tento Tchibo obchod, rovnako ako ostatné, slúži ako výdajné miesto objednávok z e-shopu.