Kampaň spojenú s jedlom spustil maloobchodný reťazec Tesco. Nazval ju Príbehy písané chuťou a objaví sa v televízii, rádiu, tlači aj on-line. Bude prebiehať počas celého roka.
Každý mesiac Tesco predstaví prípravu jedného hlavného receptu. Suroviny a recepty budú k dispozícii vo veľkých obchodoch Teska a zároveň na webstránke reťazca. Prvým marcovým „príbehom“ bude príprava pečenej kačice.
„Vieme, aké je jedlo dôležité pri zbližovaní ľudí. Príbehy písané s chuťou prinášajú jedlo späť do centra všetkého, čo robíme a ako komunikujeme s našimi zákazníkmi,“ uviedol Martin Kuruc, výkonný riaditeľ spoločnosti Tesco pre Česko a Slovensko. Recepty sú podľa Teska od zákazníkov, dodávateľov či výrobcov.
Na kreatívnej časti kampane spolupracovala spoločnosť Ogilvy&Mather a mediálna agentúra MediaCom.