
Dve posily vo vedení svojej stredoeurópskej pobočky ohlásila medzinárodná spoločnosť Mars, ktorá má v portfóliu značky, ako sú Pedigree, Whiskas, M&M‘, Snickers, UncleBen’s a Orbit. Ursula Irwin bude na pozícii riaditeľky pre lokálne trhy Česka a Slovenska dohliadať na obchodnú stratégiu firmy. Obsadenie Zuzany Lošákovej do pozície corporate affairs director pre strednú Európu je súčasťou stratégie posilňovať korporátnu komunikáciu.
Írčanka Ursula Irwin prichádza z novozélandskej pobočky, ktorú ako country manager viedla, a bude sa so 150 zamestnancami firmy podieľať na zavádzaní a rozvoji kľúčových pilierov globálnej obchodnej stratégie na Slovensku a v Česku. „Jednou z hlavných priorít je dôraz na dokonale odvedenú prácu vo všetkých aktivitách realizovaných smerom k obchodným partnerom. Zároveň sa zameriavame aj na konečných spotrebiteľov s cieľom uplatniť naše mimoriadne know-how v oblasti zákazníckeho zážitku a urobiť z neho súčasť našich produktov v mieste predaja,“ uvádza.
Ursula Irwin, ktorá vyštudovala potravinárstvo, pracuje v spoločnosti Mars skoro 21 rokov. Pracovala na pozíciach v logistike a predaji, vypracovala sa až do čela obchodného oddelenia na Novom Zélande, viedla tam aj oddelenie ľudských zdrojov.
„Spoločnosť Mars má mimoriadnu firemnú kultúru, ktorá umožňuje všetkým spolupracovníkom rozvíjať svoje schopnosti naprieč trhmi a zameraním, sama som toho dôkazom. Za prvoradé v rámci spokojnosti v pracovnom živote považuje práve možnosť rozvíjať sa a podieľať sa na vytváraní firemnej kultúry, ktorej súčasťou ľudia chcú byť. Veľmi si cením možnosti budovať ďalej svoju kariéru práve v rámci stredoeurópskeho regiónu, v ktorom sa nám veľmi darí,“ povedala.
Mars chce posilniť komunikáciu smerom k zákazníkovi
Do pozície corporate affairs director v strednej Európe bola menovaná Zuzana Lošáková. Na starosti bude mať vedenie externej aj internej komunikácie, public affairs a vzťahy s externými subjektami, ako sú napríklad obchodné komory. Bude zastrešovať slovenský, český, rumunský a maďarský trh.
„Mojím cieľom bude, aby sa spotrebitelia dozvedeli viac o firme, ktorá sa skrýva za ich obľúbenými produktami a zistili, ako fungujeme, aké hodnoty vyznávame i to, ako usilujeme o to, aby sme boli spoločnosťou, ktorá vždy presadzuje udržateľnosť pre budúce generácie,“ hovorí Zuzana Lošáková, ktorá má 15-ročné skúsenosti z oblasti corporate affairs a public relations.
Kariéru začala v public relations, potom pracovala ako manažérka korporátnej komunikácie a public affairs v medzinárodnej spoločnosti z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Zastávala i pozíciu head of communication v medzinárodnom maloobchodnom reťazci. Slovenka Zuzana Lošáková bude pracovať z Prahy, kde je stredoeurópska pobočka spoločnosti Mars.