logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Značkoví výrobcovia: Zníženie DPH na plienky a detskú výživu pomôže slovenskému obchodu

1. marca 2018
Správy 0
1731
Značkoví výrobcovia: Zníženie DPH na plienky a detskú výživu pomôže slovenskému obchodu

Ak sa od budúceho roku naozaj zníži daň z pridanej hodnoty na plienky a detskú výživu vrátane umelého mlieka z dvadsiatich na desať percent, ako to sľubuje vláda, pomôže to slovenskému obchodu, pretože Slováci menej prestanú nakupovať v prihraničí. Tvrdí to Slovenské združenie pre značkové výrobky.

„Sme presvedčení, že navrhované opatrenie bude mať pozitívny efekt na nákupné správanie Slovákov, a tak pozitívne ovplyvní výber daní na Slovensku,“ hovorí výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky Ľubomír Tuchscher.

Podľa marketingových analýz členov združenia sú priemerné ročné výdavky na detské plienky vo výške 500 eur. V prípade detskej výživy vrátane dojčenského mlieka pre dieťa vo veku od šesť do osemnástich mesiacov je to priemerne 650 eur. Znížením sadzby DPH z dvadsiatich na desať percent by sa výdavky rodín na tieto položky mohli znížiť o približne sto eur.

Detská výživa a plienky, ktoré vládna koalícia uvažuje zaradiť na zoznam produktov s nižšou sadzbou DPH, majú už dnes nižšiu sadzbu v susedných krajinách (Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Poľsko), čo zvyšuje motiváciu Slovákov k väčším, rodinným nákupom v zahraničí.

Združenie poukazuje na to, že Slovensko má najvyššiu daň z pridanej hodnoty na potraviny v regióne a jednu z najvyšších v Európskej únii. „Keďže evidujeme zlepšujúcu sa situáciu vo výbere daní na Slovensku, považujeme za najvyšší čas vážne sa zaoberať plošným znížením dane z pridanej hodnoty na potraviny, aby sa tak eliminovali dôvody pre cezhraničné nákupy, ako aj využívanie on-line platforiem, ktoré u nás neodvádzajú dane,“ dodáva Ľubomír Tuchscher.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera