Spoločnosť PepsiCo odštartovala marketingovú podporu svojich pečených čipsov značky Lay´s Oven Baked. Novinku uviedla spoločnosť na slovenský trh v reakcii na rastúci dôraz na zdravý životný štýl. Hlavným komunikačným odkazom je „Skvelá chuť, o 50 % menej tuku.“ Kampaň bude popri televízii viditeľná tiež v online prostredí a instore.
Spoločnosť PepsiCo, do ktorej portfólia patrí značka čipsov Lay’s, predstavila pečené čipsy svojim zákazníkom na Slovensku minulú jeseň. Produktovou inovácií reagovala na stále silnejúci trend dopytu po výrobkoch s nižším obsahom cukru alebo, ako v prípade pečených čipsov Lay’s Oven Baked, so zníženým obsahom tuku.
„V premiérovej kampani predstavujeme nové pečené čipsy Lay´s Oven Baked ako ideálny variant čipsov pre ľudí, ktorí hľadajú zachovaný chuťový profil s nižším obsahom tuku. Chceme tím posilňovať, ako vnímanie značky Lay´s, tak i začať budovať pevnú pozíciu novej kategórie čipsov na trhu,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka kategórie snakov spoločnosti PepsiCo s tím, že kampaň mieri na rozrastajúcu sa skupinu zákazníkov, ktorí berú ohľad na zdravší životný štýl, no zároveň sa nechcú vzdať svojich obľúbených pochutín.
TV spot bude viditeľný na televíznych kanáloch – Joj Plus, Wau. V rámci sociálnych sietí je značka aktívna najmä na svojom lokálnom facebookovom profile a Instagrame. V rámci kampane je realizovaná i digitálna aktivácia, ktorá bude mať okrem sociálnych kanálov presah i do online prostredia. Špeciálna aktivácia sa uskutoční i v mieste predaja, ktorej súčasťou budú ochutnávky produktov, POP materiály a špeciálne vystavenie.
V slovenských obchodoch majú pečené čipsy Lay’s Oven Baked zastúpenie vo variante s príchuťou jogurtu a byliniek, druhé sú solené. Obe príchute sú dostupné v balení s hmotnosťou 65 g.