logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Sieť predajní Starý otec je novým partnerom Cashback World

6. februára 2018
Moderný trh 0
2560
Sieť predajní Starý otec je novým partnerom Cashback World

Bratislavská sieť predajní so slovenskými potravinami Starý Otec sa stala partnerom nákupného spoločenstva Cashback World. Milovníci poctivých potravín od rýdzo slovenských výrobcov teraz môžu pri nákupe u Starého Otca získať cashback, teda peniaze späť z každého nákupu, ako aj mnoho ďalších výhod.

Sieť predajní Starý otec vznikla v roku v 2012 a odvtedy otvorila 14 obchodov situovaných v rôznych častiach Bratislavy. „V našich predajniach nájdu zákazníci čerstvé produkty vysokej kvality, ktorú sa nám darí udržiavať vďaka vlastnému mäsokombinátu a pekárni, ako aj prísnym kritériám výberu dodávateľov“, uviedol Ján Faltys, spoluzakladateľ spoločnosti Starý otec.

Netradičný koncept predajní Starý otec je postavený na sortimente poctivých a výlučne slovenských potravín z fariem a od malých a stredných výrobcov. V sortimente je momentálne zaradených viac ako 450 produktov a jeho ťažisko tvoria údeniny, čerstvé mäso a mäsové produkty ako šunka či párky, ďalej mliečne výrobky, bryndza, údené korbáče, jogurty, syry a čerstvé pečivo a ďalšie.

Od začiatku  februára 2018 môžu zákazníci získavať časť peňazí z každého nákupu aj v predajniach Starý otec. Stačí sa pri pokladni preukázať vernostnou kartou Cashback World alebo rovnomennou aplikáciou v mobile a zákazníkovi sa vráti späť od 1 % zo zaplatenej ceny tovaru.

Členom nákupného spoločenstva Cashback World sa môže stať každý, pričom registrácia aj členstvo sú bezplatné. Podmienkou je mať účet v ktorejkoľvek banke, kam sa posielajú vrátené peniaze z nákupov. „Peniaze sa držiteľovi karty vrátia na účet v banke vždy, keď sa na konte zákazníka nazbiera aspoň 10 eur. Okrem peňazí späť z každého nákupu získavajú členovia nákupného spoločenstva množstvo zliav navyše zbieraním vernostných bodov, tzv. Shopping Points, alebo využívaním exkluzívnych akcií pre členov vernostného programu,” vysvetlil Ľuboš Kravárik, generálny riaditeľ myWorld Slovakia, prevádzkovateľ vernostného programu Cashback World.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera