
Spoločnosť Billa má od februára novú hovorkyňu. Stala sa ňou Kvetoslava Kirchnerová. Zodpovedná bude nielen za komunikáciu s médiami, ale aj za celkovú externú a internú komunikáciu Billy na Slovensku. V rámci externej komunikácie spadá do jej kompetencie tak korporátna, produktová komunikácia, ako aj informovanie o projektoch spoločenskej zodpovednosti spoločnosti Billa.
Kvetoslava Kirchnerová pôsobí v oblasti public relations 13 rokov, komunikovala témy z oblasti energetiky, bankovníctva, vzdelávania i zdravotníctva. Vyskúšala si prácu tak v agentúre, korporácii, ako aj v start-upe. Práve práca v korporácii je jej však najbližšia. Popri tom organizovala niekoľko rokov aj veľké celoslovenské rodinné podujatia. Svoju profesionálnu kariéru odštartovala ako ekonomická redaktorka v Tlačovej agentúre SITA, kde sa venovala aj témam z oblasti retailu. Vyštudovanú má Hospodársku politiku na Ekonomickej univerzite v Bratislave.
„Som veľmi rada, že som sa mohla začleniť do Billa rodiny. Ako jej verný zákazník vnímam túto značku prakticky odkedy som sa osamostatnila a začala robiť vlastné nákupy. Som matkou dvoch detí a robím nákupy do domácnosti pravidelne, kde rozhodujúcim kritériom výberu sú pre mňa kvalitné potraviny za výhodné ceny. “
Pozíciu hovorcu doteraz zastávala Denisa Pernicová, ktorá sa bude teraz primárne zameriavať na posilnenie pozície značky Billa v retailovom segmente z pozície marketingovej riaditeľky.