logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...

Anketa: Čo bude pre obchodníkov tento rok najväčšia výzva?

1. februára 2018
Správy 0
2291
Anketa: Čo bude pre obchodníkov tento rok najväčšia výzva?

Opýtali sme sa obchodníkov, akú najväčšiu výzvu očakávajú tento rok.

Vladimír Jusko, vedúci ekonomického oddelenia,GVP

Začiatok predaja v tomto roku skomplikovala prijatá legislatíva súvisiaca s predajom vybraných poľnohospodárskych plodín, taktiež zmena v zákone o obaloch. Výzvou bude aj zvládnutie opatrení súvisiacich s nariadením o ochrane osobných údajov GDPR.

 

Jana Poláčková, rezortná vedúca nákupu a marketingu, dm drogerie markt

Pre obchodníkov je už dlhodobo veľkou výzvou personálna téma, hlavne dostatok kvalifikovanej pracovnej sily a to v rôznych oblastiach najmä na prevádzke. Napriek sťaženým podmienkam na Slovensku sa nám podarilo zaviesť duálne vzdelávanie v oblasti predavač drogériového tovaru a v súčasnosti máme 45 žiakov odborného výcviku v prevádzkach. Z pripravovaných legislatívnych zmien bude pre obchodníkov určite jednou z výziev GDPR. No vzhľadom ku tomu, že sme koncernová spoločnosť a tento zákon sa týka všetkých členských krajín sme aj na túto tému dobre pripravení.

 

František Vámoši, marketingový manažér, Nay

Najväčšie výzvy vyplývajú z legislatívnych zmien a dotknú sa nás finančne aj procesne. Na jednej strane nás ovplyvní povinnosť mať zavreté prevádzky počas štátnych sviatkov a na druhej strane pripravovaná legislatíva ohľadom víkendových a nočných príplatkov. Ďalšia legislatívna zmena, ktorej budeme musieť prispôsobiť procesy je GDPR.

 

Tomáš Bezák, hovorca, Lidl Slovenská republika

Výzvou, no nielen v roku 2018, je legislatívne prostredie na Slovensku, ktoré sa často mení a v porovnaní s inými štátmi Európskej únie je v niektorých oblastiach príliš neflexibilné a reštriktívne. Privítali by sme napríklad sflexibilnenie trhu práce či primeranejšiu reguláciu v dodávateľsko-odberateľských vzťahov. Prostredie maloobchodu je na Slovensku tradične vysoko konkurenčné, čo spolu s pozitívnym makroekonomickým vývojom bude viesť k tomu, že spotrebitelia budú ešte výraznejšie než doteraz požadovať kvalitu za svoje peniaze.

 

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny

Obchodníci budú zápasiť s nedostatkom personálu. Kľúčovou otázkou pre mnohých v tomto roku bude to, ako sa dokážu s týmto faktom vyrovnať, aké podmienky či školiace procesy zabezpečia svojím zamestnancom, ako ich budú v práci motivovať.

 

Lucia Langová, hovorkyňa, Kaufland Slovenská republika

Zákazník sa stáva čoraz vnímavejším voči kvalite respektíve prihliada na pomer ceny a výkonu.Naďalej máme ťažkosti pri hľadaní pracovníkov, preto budeme pokračovať v projekte duálneho vzdelávania. Zároveň je vzdelávanie našich zamestnancov na národnej a medzinárodnej úrovni pre nás prioritou č. 1. 

O trendoch v retaile v tomto roku čítajte v časopise Tovar&Predaj 1–2/2018.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera