logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Anketa: Čo bude pre obchodníkov tento rok najväčšia výzva?

1. februára 2018
Správy 0
2355
Anketa: Čo bude pre obchodníkov tento rok najväčšia výzva?

Opýtali sme sa obchodníkov, akú najväčšiu výzvu očakávajú tento rok.

Vladimír Jusko, vedúci ekonomického oddelenia,GVP

Začiatok predaja v tomto roku skomplikovala prijatá legislatíva súvisiaca s predajom vybraných poľnohospodárskych plodín, taktiež zmena v zákone o obaloch. Výzvou bude aj zvládnutie opatrení súvisiacich s nariadením o ochrane osobných údajov GDPR.

 

Jana Poláčková, rezortná vedúca nákupu a marketingu, dm drogerie markt

Pre obchodníkov je už dlhodobo veľkou výzvou personálna téma, hlavne dostatok kvalifikovanej pracovnej sily a to v rôznych oblastiach najmä na prevádzke. Napriek sťaženým podmienkam na Slovensku sa nám podarilo zaviesť duálne vzdelávanie v oblasti predavač drogériového tovaru a v súčasnosti máme 45 žiakov odborného výcviku v prevádzkach. Z pripravovaných legislatívnych zmien bude pre obchodníkov určite jednou z výziev GDPR. No vzhľadom ku tomu, že sme koncernová spoločnosť a tento zákon sa týka všetkých členských krajín sme aj na túto tému dobre pripravení.

 

František Vámoši, marketingový manažér, Nay

Najväčšie výzvy vyplývajú z legislatívnych zmien a dotknú sa nás finančne aj procesne. Na jednej strane nás ovplyvní povinnosť mať zavreté prevádzky počas štátnych sviatkov a na druhej strane pripravovaná legislatíva ohľadom víkendových a nočných príplatkov. Ďalšia legislatívna zmena, ktorej budeme musieť prispôsobiť procesy je GDPR.

 

Tomáš Bezák, hovorca, Lidl Slovenská republika

Výzvou, no nielen v roku 2018, je legislatívne prostredie na Slovensku, ktoré sa často mení a v porovnaní s inými štátmi Európskej únie je v niektorých oblastiach príliš neflexibilné a reštriktívne. Privítali by sme napríklad sflexibilnenie trhu práce či primeranejšiu reguláciu v dodávateľsko-odberateľských vzťahov. Prostredie maloobchodu je na Slovensku tradične vysoko konkurenčné, čo spolu s pozitívnym makroekonomickým vývojom bude viesť k tomu, že spotrebitelia budú ešte výraznejšie než doteraz požadovať kvalitu za svoje peniaze.

 

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny

Obchodníci budú zápasiť s nedostatkom personálu. Kľúčovou otázkou pre mnohých v tomto roku bude to, ako sa dokážu s týmto faktom vyrovnať, aké podmienky či školiace procesy zabezpečia svojím zamestnancom, ako ich budú v práci motivovať.

 

Lucia Langová, hovorkyňa, Kaufland Slovenská republika

Zákazník sa stáva čoraz vnímavejším voči kvalite respektíve prihliada na pomer ceny a výkonu.Naďalej máme ťažkosti pri hľadaní pracovníkov, preto budeme pokračovať v projekte duálneho vzdelávania. Zároveň je vzdelávanie našich zamestnancov na národnej a medzinárodnej úrovni pre nás prioritou č. 1. 

O trendoch v retaile v tomto roku čítajte v časopise Tovar&Predaj 1–2/2018.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera