logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Terno otvorí nové predajne Kraj, zamerajú sa na regionálne a zdravé potraviny

31. januára 2018
Správy 0
3366
Terno otvorí nové predajne Kraj, zamerajú sa na regionálne a zdravé potraviny

Skupina Terno otvorí na jar prvé dve predajne novej značky Kraj. Koncept bude ponúkať hlavne regionálne a zdravšie výrobky, má tiež priniesť viac špecialít.

Prvý supermarket Kraj s rozlohou viac ako 1 250 štvorcových metrov sprevádzkujú v marci v Devínskej Novej Vsi pri Bratislave (na foto). Vznikne po kompletnej rekonštrukcii bývalej predajne Terno. O pár týždňov neskôr ho bude nasledovať druhý supermarket v novej bratislavskej Petržalskej tržnici na Bratskej ulici, jeho rozloha bude cez tisíc metrov štvorcových. Otvoria ho na mieste, kde bol do minulého leta supermarket Terno.

„Následne sa pustíme do vytvorenia pilotnej prevádzky Kraj v segmente malometrážnych predajní. Popri remodelingu budeme tento rok otvárať aj ďalšie nové predajne pod touto značkou, a to v Bratislave aj mimo nej,“ uviedla Anna Buzinkay, marketing a PR director v skupine Terno.

„Nový koncept vychádza z trendov na slovenskom trhu, kde sa zákazníci čoraz viac zaujímajú o kvalitu, zdravé stravovanie, dosledovateľnosť pôvodu, zloženia a procesu výroby. Tieto potreby súčasný retail na slovenskom trhu nenapĺňa dostatočne. Ako slovenský reťazec sa otvorene hlásime k podpore lokálnych a regionálnych slovenských dodávateľov. Nákupom v našom Kraji spríjemníme zákazníkom cestu k zdravému životnému štýlu, a súčasne objavia to dobré a poctivé z našich regiónov,“ konštatovala Anna Buzinkay. V predajni bude aj bežný sortiment, väčšiu pozornosť však budú venovať potravinám od regionálnych dodávateľov a výberu zdravých produktov.

Skupinu Terno vlastní spoločnosť Sandberg Capital finančníka Martina Fedora. Na Slovensku má predajne Terno, Hypernova a Moja Samoška, spolu asi 110 predajní. Hypernova a Moja Samoška postupne prechádzajú pod značku Terno. „Po konsolidácii biznisu v uplynulom období má Terno našliapnuté na rozvoj. V tomto roku štartuje expanziu, pri ktorej sa chce sústrediť najmä na regióny mimo hlavného mesta,“ uzatvára Anna Buzinkay.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok