Skupina Terno otvorí na jar prvé dve predajne novej značky Kraj. Koncept bude ponúkať hlavne regionálne a zdravšie výrobky, má tiež priniesť viac špecialít.
Prvý supermarket Kraj s rozlohou viac ako 1 250 štvorcových metrov sprevádzkujú v marci v Devínskej Novej Vsi pri Bratislave (na foto). Vznikne po kompletnej rekonštrukcii bývalej predajne Terno. O pár týždňov neskôr ho bude nasledovať druhý supermarket v novej bratislavskej Petržalskej tržnici na Bratskej ulici, jeho rozloha bude cez tisíc metrov štvorcových. Otvoria ho na mieste, kde bol do minulého leta supermarket Terno.
„Následne sa pustíme do vytvorenia pilotnej prevádzky Kraj v segmente malometrážnych predajní. Popri remodelingu budeme tento rok otvárať aj ďalšie nové predajne pod touto značkou, a to v Bratislave aj mimo nej,“ uviedla Anna Buzinkay, marketing a PR director v skupine Terno.
„Nový koncept vychádza z trendov na slovenskom trhu, kde sa zákazníci čoraz viac zaujímajú o kvalitu, zdravé stravovanie, dosledovateľnosť pôvodu, zloženia a procesu výroby. Tieto potreby súčasný retail na slovenskom trhu nenapĺňa dostatočne. Ako slovenský reťazec sa otvorene hlásime k podpore lokálnych a regionálnych slovenských dodávateľov. Nákupom v našom Kraji spríjemníme zákazníkom cestu k zdravému životnému štýlu, a súčasne objavia to dobré a poctivé z našich regiónov,“ konštatovala Anna Buzinkay. V predajni bude aj bežný sortiment, väčšiu pozornosť však budú venovať potravinám od regionálnych dodávateľov a výberu zdravých produktov.
Skupinu Terno vlastní spoločnosť Sandberg Capital finančníka Martina Fedora. Na Slovensku má predajne Terno, Hypernova a Moja Samoška, spolu asi 110 predajní. Hypernova a Moja Samoška postupne prechádzajú pod značku Terno. „Po konsolidácii biznisu v uplynulom období má Terno našliapnuté na rozvoj. V tomto roku štartuje expanziu, pri ktorej sa chce sústrediť najmä na regióny mimo hlavného mesta,“ uzatvára Anna Buzinkay.