logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Kaufland rozšíril ponuku o výrobky 21 lokálnych výrobcov

29. januára 2018
Správy 0
2135
Kaufland rozšíril ponuku o výrobky 21 lokálnych výrobcov

V 34 predajniach Kauflandu si zákazníci môžu vybrať z ponuky 21 nových lokálnych dodávateľov. Projekt, ktorého cieľom bolo rozšírenie produktového portfólia, tak podľa reťazca priniesol prvé výsledky.

Kaufland hľadal nových dodávateľov napríklad prostredníctvom výzvy v letákoch, databázu kandidátov poskytlo aj Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky. Do portfólia pribudli rôzne mliečne výrobky, napríklad žinčica či bryndza. Rozšírilo sa tiež o pivo, víno, slané a sladké pochutiny, parené knedle, cestoviny, údeniny, šťavy a sirupy či med. V Bratislave je ponuka obohatená o bratislavské rožky vyrobené podľa tradičnej receptúry. „Projekt po jeho ročnom fungovaní môžeme hodnotiť len pozitívne a podľa spätnej väzby od dodávateľov naplnil aj ich očakávania,“ uvádza Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

V priebehu januára až februára začne do Kauflandu dodávať ďalších sedm dodávateľov do ďalších siedmich  prevádzok, v ktorých ešte nie sú regionálni dodávatelia. Časom by mali pribudnúť ďalší.

„Snažíme sa regionálnym dodávateľom čo najviac uľahčiť spoluprácu s nami, zjednodušili sme nielen dodávateľskú zmluvu, ale garantujeme im aj stabilný odbyt a prezentáciu ich výrobkov na špeciálne označených čelách regálov. Poskytujeme im poradenstvo v oblasti správneho výberu obalov, naše know-how a tipy, aby boli ich obaly čo najekologickejšie,“ vysvetľuje priebeh spolupráce Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Regionálne produkty by mali byť k dispozícii každý deň, preto sa s dodávateľmi určuje aj presný deň dodania tovaru do jednotlivých predajní v rámci regiónu. „Dni dodania tovaru na predajne s každým dodávateľom stanovujeme po vzájomnej dohode tak, aby boli z hľadiska jeho výrobných procesov a už existujúcich rozvozných liniek zvolené čo najefektívnejšie. Sme však pripravení aj na alternatívu víkendového alebo sezónneho predaja regionálnych výrobkov,“ dopĺňa Richard Bendík.

Príkladom spolupráce je firma Fromax, ktorá rozšírila svoje dodávky do troch prevádzkok (Nitra, Nové Zámky a Hlohovec). „Výroba sa nám podstatne zvýšila, zhruba o dvetisíc kusov Farmárskych lupienkov týždenne a do predaja sme zaradili aj dva druhy pražených tekvicových jadierok. Okrem toho sme dokúpili dve fritézy a prijali dvoch zamestnancov. Odkedy spolupracujeme s Kauflandom sme sa veľmi zviditeľnili a zákazníci majú čoraz väčší záujem o naše výrobky. Preto spoluprácu hodnotíme ako úspešnú a do budúcnosti plánujeme zväčšiť výrobu a dokúpiť výkonnejšie stroje,“ hovorí Ľubomíra Sarázová zo spoločnosti Fromax.

Henrich Sobotovič zo spoločnosti Zdravo a chutne hodnotí prístup Kauflandu ako korektný, so svojím podnikaním aj vďaka tejto spolupráci rastie: „Aktuálne spracovávame asi päť ton ovocia mesačne, pripravujeme nové investície do výsadby bio sadov a máme objednanú novú mechanizáciu do sadu ako aj stroje na spracovanie. Okrem toho sme vďaka tejto spolupráci prijali troch nových ľudí.“

Na výrobu kvalitných potravín tradičnými remeselnými postupmi sa zameriava aj remeselná pekáreň FantastiCo. „Našimi prioritami sú kvalita, tradícia a perfektný zákaznícky servis. Veríme, že v spolupráci uspejeme a staneme sa stabilnou zložkou portfólia regionálnych dodávateľov spoločnosti,“ hovorí Ján Šimunek zo spoločnosti FantastiCo.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera