logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Kaufland rozšíril ponuku o výrobky 21 lokálnych výrobcov

29. januára 2018
Správy 0
2445
Kaufland rozšíril ponuku o výrobky 21 lokálnych výrobcov

V 34 predajniach Kauflandu si zákazníci môžu vybrať z ponuky 21 nových lokálnych dodávateľov. Projekt, ktorého cieľom bolo rozšírenie produktového portfólia, tak podľa reťazca priniesol prvé výsledky.

Kaufland hľadal nových dodávateľov napríklad prostredníctvom výzvy v letákoch, databázu kandidátov poskytlo aj Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky. Do portfólia pribudli rôzne mliečne výrobky, napríklad žinčica či bryndza. Rozšírilo sa tiež o pivo, víno, slané a sladké pochutiny, parené knedle, cestoviny, údeniny, šťavy a sirupy či med. V Bratislave je ponuka obohatená o bratislavské rožky vyrobené podľa tradičnej receptúry. „Projekt po jeho ročnom fungovaní môžeme hodnotiť len pozitívne a podľa spätnej väzby od dodávateľov naplnil aj ich očakávania,“ uvádza Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

V priebehu januára až februára začne do Kauflandu dodávať ďalších sedm dodávateľov do ďalších siedmich  prevádzok, v ktorých ešte nie sú regionálni dodávatelia. Časom by mali pribudnúť ďalší.

„Snažíme sa regionálnym dodávateľom čo najviac uľahčiť spoluprácu s nami, zjednodušili sme nielen dodávateľskú zmluvu, ale garantujeme im aj stabilný odbyt a prezentáciu ich výrobkov na špeciálne označených čelách regálov. Poskytujeme im poradenstvo v oblasti správneho výberu obalov, naše know-how a tipy, aby boli ich obaly čo najekologickejšie,“ vysvetľuje priebeh spolupráce Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Regionálne produkty by mali byť k dispozícii každý deň, preto sa s dodávateľmi určuje aj presný deň dodania tovaru do jednotlivých predajní v rámci regiónu. „Dni dodania tovaru na predajne s každým dodávateľom stanovujeme po vzájomnej dohode tak, aby boli z hľadiska jeho výrobných procesov a už existujúcich rozvozných liniek zvolené čo najefektívnejšie. Sme však pripravení aj na alternatívu víkendového alebo sezónneho predaja regionálnych výrobkov,“ dopĺňa Richard Bendík.

Príkladom spolupráce je firma Fromax, ktorá rozšírila svoje dodávky do troch prevádzkok (Nitra, Nové Zámky a Hlohovec). „Výroba sa nám podstatne zvýšila, zhruba o dvetisíc kusov Farmárskych lupienkov týždenne a do predaja sme zaradili aj dva druhy pražených tekvicových jadierok. Okrem toho sme dokúpili dve fritézy a prijali dvoch zamestnancov. Odkedy spolupracujeme s Kauflandom sme sa veľmi zviditeľnili a zákazníci majú čoraz väčší záujem o naše výrobky. Preto spoluprácu hodnotíme ako úspešnú a do budúcnosti plánujeme zväčšiť výrobu a dokúpiť výkonnejšie stroje,“ hovorí Ľubomíra Sarázová zo spoločnosti Fromax.

Henrich Sobotovič zo spoločnosti Zdravo a chutne hodnotí prístup Kauflandu ako korektný, so svojím podnikaním aj vďaka tejto spolupráci rastie: „Aktuálne spracovávame asi päť ton ovocia mesačne, pripravujeme nové investície do výsadby bio sadov a máme objednanú novú mechanizáciu do sadu ako aj stroje na spracovanie. Okrem toho sme vďaka tejto spolupráci prijali troch nových ľudí.“

Na výrobu kvalitných potravín tradičnými remeselnými postupmi sa zameriava aj remeselná pekáreň FantastiCo. „Našimi prioritami sú kvalita, tradícia a perfektný zákaznícky servis. Veríme, že v spolupráci uspejeme a staneme sa stabilnou zložkou portfólia regionálnych dodávateľov spoločnosti,“ hovorí Ján Šimunek zo spoločnosti FantastiCo.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok