logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Carrefour na Slovensku nadobro skončil

26. januára 2018
Správy 0
3282
Carrefour na Slovensku nadobro skončil

Zatvorili aj poslednú prevádzku siete Carrefour na Slovensku, ktorá sa nachádzala v bratislavskom obchodnom centre Danubia. Prečo reťazec skončil, to sa zákazníci nedozvedeli. Majiteľ s verejnosťou nekomunikuje.

Obchod v Danubii v bratislavskej Petržalke bol otvorený ako prvý zo siete už pred dvadsiatimi rokmi, teraz ho ako posledný zatvorili. Carrefour v priebehu minulého roku prestal prevádzkovať svoje predajne v žilinskom obchodnom centre Dubeň, košickom centre Cassovia, bratislavskom centre Polus City Center a v Trnave. Ako dôvody spočiatku uvádzal dlhy či neperspektívnosť obchodu, potom však komunikovať prestal. Už niekoľko mesiacov nefunguje web reťazca, teraz už nie je aktívny ani facebookový profil, posledná správa je z leta minulého roku.

Carrefour stál pred krachom už predminulý rok. Veriteľom, ktorým dlhoval 17,5 milióna eur, chcel zaplatiť len tri percentá, teda niečo cez 430 tisíc eur. Takúto ponuku ale odmietal štát, ktorý mal tiež voči reťazcu pohľadávky. Investor Jozef Špirko zo spoločnosti Retail Value Stores, ktorá Carrefour získala do svojho vlastníctva po francúzskom majiteľovi, uviedol, že na zaplatenie celého dlhu nemá prostriedky. Nakoniec sa však vďaka rozhodnutiu bratislavského súdu novému prevádzovateľovi podarilo svoj zámer – zaplatiť len zlomok z dlhu – presadiť.

„Určite chceme pokračovať pod touto značkou. Veľkosť hypermarketov sa už znížila zo sedemtisíc na štyritisíc štvorcových metrov. Čo sa týka lokalít, tie chceme ponechať. Predajne boli v minulosti obľúbené, takže je na čom stavať,“ povedal ešte v lete 2016 pre Hospodárske noviny Jozef Špirko. Jeho odhodlanie však k záchrane predajní nestačilo.

Pred dvanástimi rokmi mal slovenský Carrefour prejsť do rúk britskej maloobchodnej siete Tesco tak, ako je tomu v Česku, ale Protimonopolný úrad Slovenskej republiky zmenu vlastníka odmietol.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera