logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Trnavská Coop Jednota skončila s predajom v nedeľu. Riešime tým aj krízu rodiny, hovorí

22. januára 2018
Správy 0
1933
Trnavská Coop Jednota skončila s predajom v nedeľu. Riešime tým aj krízu rodiny, hovorí

Predajne patriace pod Coop Jednotu Trnava prestali od januára predávať v nedeľu. Ide o 25 supermarketov v mestách i na dedinách. Príčinou rozhodnutia je nerentabilnosť nedeľňajšieho predaja, zvýšené mzdové výdavky v tomto roku a tiež snaha umožniť predavačkám, aby mohli byť v nedeľu s rodinami.

Predávať v nedeľu sa podľa predsedu predstavenstva Coop Jednota Trnava Bohuslava Uváčika neoplatilo: „Pre veľkú väčšinu týchto predajní bol nedeľný predaj stratový.“ V tomto roku sa tiež zo zákona zvyšujú náklady na mzdy, vzrástla minimálna mzda, zvyšujú sa príplatky za prácu nadčas, v noci a cez víkendy. „Nedeľný predaj je u nás celý ako práca nadčas, náklady by nám preto rapídne vzrástli, čím by sa zvýšila ešte viac strata,“ vysvetlil.

Bol tiež problém získať do nedeľnej prevádzky pracovníčky. „V našom regióne je veľmi nízka nezamestnanosť a nájsť dobrého pracovníka do obchodu je už problém. Práca v nedeľu nie je atraktívna a veľa pracovníkov i kvôli tomu odchádza. Ukončenie predaja tento problém zmierni,“ myslí si Bohuslav Uváčik.

Coop Jednota Slovensko sa už viac rokov snaží presadiť zákon o zákaze nedeľňajšieho predaja tak, ako je to v mnohých západných štátoch, napríklad v Rakúsku, Nemecku či Holandsku . „V tomto smere máme i plnú podporu odborárov. V našich predajniach pracujú takmer výlučne ženy – matky, ktoré majú svoje rodiny a chcú s nimi tráviť aspoň nedele. Zákaz predaj v nedeľu by určite tiež prispel k riešeniu problému dnešnej doby, ktorým je kríza rodiny,“ uzavrel Bohuslav Uváčik.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok