logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Kvôli obsahu chlóru sťahuje drogéria dm ovocnú detskú výživu Babylove

11. januára 2018
Správy 0
2024
Kvôli obsahu chlóru sťahuje drogéria dm ovocnú detskú výživu Babylove

Zbytky čistiaceho prostriedku s obsahom chlóru našla drogéria dm pri vlastnej kontrole v ovocnej detskej výžive pre kojencov značky Babylove. Svoj privátny výrobok teraz preventívne sťahuje z predaja. Zákazníkom sa ospravedlňuje.

Chlór sa našiel v bio detskej výžive Babylove s príchuťou jahody, maliny a jablka, ktorá je určená pre deti od ukončeného štvrtého mesiaca života. K stiahnutiu pristupuje dm z preventívnych dôvodov, pretože nemôže vylúčiť, že nebezpečná látka sa nedostala aj do ostatných produktov s minimálnym dátumom trvanlivosti 5. júla 2019.

„Chlorečnan sa mohol do príkrmu dostať v dôsledku použitia chlórovanej vody pri procese spracovania surovín, prípadne pri dezinfikovaní prístrojov používaných pri spracovaní surovín,“ konštatovala manažérka marketingu dm drogérie Nicol Noseková. Zvýšený príjem chlorečnanu môže už počas jedného dňa viesť k obmedzeniu schopnosti krvi viazať kyslík a tiež brániť príjmu jódu.

„Zákazníkov, ktorí si tento produkt kúpili, chceme poprosiť, aby ho nekonzumovali a vrátili v ľubovoľnej predajni dm na Slovensku, a to aj bez dokladu o kúpe. Peniaze budú zákazníkom, samozrejme, vrátené,“ vyjadrila sa Nicol Noseková.

V septembri minulého roku musela drogéria dm stiahnuť z predaja ďalší vlastný výrobok, išlo o šošovicovú polievku v konzerve značky dmBio. Našli sa v nej kúsky plastu.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera