Nová kniha Marketingová komunikace v místě prodeje, ktorú napísal prezident asociácie POPAI CE a managing partner spoločnosti Dago Daniel Jesenský so spoluautormi, sa zaoberá in-store komunikačnou problematikou na úrovni značiek, sortimentných kategórií i celých predajných prostredí, ďalej nákupným správaním sa zákazníkov, tvorbou, implementáciou a vyhodnocovaním účinnosti komunikácie v mieste predaja.
Kniha je praktická, zároveň vychádza z mnohých diel a výskumov z celého sveta. Je preto vhodná pre odborníkov z praxe i akademickú verejnosť. Autori sa venujú popisu a funkcii in-store komunikácie, predstavujú súvislosti s nadradenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zaoberajú sa nákupným správaním sa zákazníkov, rozhodovaním a impulzivitou, ktorých pochopenie stojí v pozadí tvorby a implementácie komunikačných aktivít v mieste predaja. V knihe sú ďalej podrobne popísané atribúty funkčnosti POP médií z pohľadu ich umiestňovania a multisenzorických vlastností. Na záver sú uvedené stratégie a metódy výskumu a moderné prístupy, trendy a technológie, ktoré sa v in-store komunikácii uplatňujú.
„Je to pozoruhodné dielo, ktoré pomáha vyřiešiť dve kľúčové úlohy – využitie prodajného miesta k marketingovej komunikácii značky, výrobku či služby a presvedčenie zákazníka v kľúčovom okamihu jeho rozhodovania. Kniha je bez zveličenia skvelým štúdijným materiálom a má široké využitie pri riešení a implementácii konkrétnych praktických úloh,“ uviedol ku knihe general manager Henkel AC CZ/SK Richard Krejčí.
Blogy Daniela Jesenského si prečítate na našom sesterskom portále www.zboziaprodej.cz.