logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Yeme propaguje svoju tretiu predajňu netradičnou kampaňou Dokážete rozoznať skutočné potraviny?

19. decembra 2017
Správy 0
3398
Yeme propaguje svoju tretiu predajňu netradičnou kampaňou Dokážete rozoznať skutočné potraviny?

Otvorenie tretej predajne značky Yeme v bratislavskom polyfunkčnom komplexe Panorama City na Pribinovej ulici sprevádza kampaň Dokážete rozoznať skutočné potraviny? a vytvorenie mikrostránky s testom o kvalite potravín.

Na internetovej stránke www.skutocnepotraviny.sk nájdu spotrebitelia odľahčený test, ktorý pozostáva z desiatich otázok. Odpovedajúci vyberá, či existujú alebo neexistujú popisované výrobky. Napríklad: „Nízkotučný olivový olej extra panenský. Vyrába sa tradičným spôsobom ako grécky panenský olivový olej, avšak so špeciálnym filtrom, ktorý odstráni viac ako polovicu tukových molekúl. Výsledok je plná chuť, no menší obsah tukov, čo z neho robí ešte zdravšiu alternatívu tradičnému panenskému olivovému oleju. Existuje takáto potravina?“

Správna odpoveď je záporná, s dovetkom, že „olej bez tuku je tak trocha ako rezeň bez mäsa, čiže totálny nezmysel. Potravinárske firmy sa nás ale občas snažia v honbe sa zdravším životným štýlom presvedčiť, že ak budeme konzumovať potraviny, ktorým chýbajú základné kvality, bude to pre nás lepšie. Nebude.“

Predajňa má i vlastnú pekáreň

Na konci sa ukáže výsledok testu s informáciou o novej predajni Yeme: „Odporúčame vám zamerať sa na lokálne, farmárske a tradičnejšie potraviny. Ak by ste nevedeli, kde ich presne hľadať, navštívte našu novootvorenú predajňu v Panorama City, kde ich nájdete núrekom.“

Na stránke sa tiež nachádzajú fotky z predajne a základné informácie o nej. Zákazníci, ktorí pošlú svoju e-mailovú adresu, dostanú kupón na zľavu päť eur pri nákupe nad tridsať eur, pričom zľava platí do konca tohto roku.

Obchod v Panorama City sa zameriava hlavne na predaj lokálnych a farmárskych výrobkov. Má tiež vlastnú pekáreň, mäsovýrobu a výrobu lahôdok. V predajni je i freshbar a kaviareň. Ďalšie dve prevádzky Yeme sa nachádzajú tiež v hlavnom meste, a to na Tomášikovej a Búdkovej ulici.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok