
Svoj prvý dočasný obchod otvorilo Tchibo v najväčšom slovenskom outlete Voderady One Fashion pri Trnave. Ide o prvú predajňu konceptu pop-up, ktorá po uvedení v Česku prichádza aj na slovenský trh.
Cieľom pop-up obchodov je priblížiť sa zákazníkom v regiónoch, kde značka nemá stále zastúpenie v podobe kamenného obchodu. Pop-up store využíva Tchibo na krátkodobý predaj tovaru z predošlých kolekcií za outletové ceny. Je v ňom možné kúpiť tovar v zľave do šesťdesiat percent.
„Nový pop-up store vo Voderadoch sme otvorili na základe dobrých skúseností v Českej republike, kde sme koncept uviedli v roku 2016. Splnil naše očakávania, predovšetkým v zmysle vyvolania záujmu o značku i podpory spontánneho nákupu,“ konštatoval Tomáš Zahradník, riaditeľ obchodov spoločnosti Tchibo Praha a Tchibo Slovensko.
Pop-up store sa od bežných predajní Tchibo odlišuje, je otvorený len niekoľko týždňov. Obchod ponúka spotrebný tovar Tchibo, kávovary Cafissimo, kapsule Cafissimo a balenú kávu, nedisponuje však kávovým barom s posedením. Je možné kúpiť si kávu so sebou.
Novootvorený obchod Tchibo vo Voderadoch sa vyznačuje odľahčeným dizajnom, ktorý korešponduje s dočasnosťou predajne.