
Slovenskí zákazníci dôverujú spomedzi všetkých privátnych značiek najviac značke K-Classic, ktorá sa predáva na pultoch obchodného reťazca Kaufland. Svoje postavenie jednotky na trhu vlastných značiek potvrdila už po druhý raz v marketingovom programe Dôveryhodné značky.
Značka K-Classic v súčasnosti zahŕňa približne 1 500 druhov tovaru, a to nielen potraviny, ale aj kozmetiku, krmivá pre zvieratá, potreby pre domácnosť aj textilný tovar. „Podľa našich skúseností zákazníci uprednostňujú vo vyššej miere privátne značky pred značkovými produktami najmä v segmente trvanlivých potravín a potravín s kratšou dobou spotreby,“ uviedla Lucia Langová, vedúca oddelenia firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland.
Medzi najpredávanejšie produkty značky K-Classic podľa posledných údajov patria trvanlivé a čerstvé mlieko, balené syry (eidam, gouda, camembert), kyslá smotana a smotana na šľahanie, polohrubá a hladká pšeničná múka a 100 % pomarančová šťava.
„Ocenenie je potvrdením kvality našej značky. Vážime si ho o to viac, že o ňom rozhodovali zákazníci na základe vlastných skúseností,“ dodala Lucia Langová.
Dôveryhodné značky sú jediným marketingovým programom na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým spotrebitelia najviac dôverujú. Do ankety sa počas leta a jesene 2017 zapojilo 2 000 respondentov, ktorí rozhodovali až v 40 kategóriách.