Nové nákupné centrum Slnečnice Market otvorilo vo štvrtok 30. novembra v bratislavskej časti Petržalka. Centrum je súčasťou novovzniknutej mestskej zástavby Slnečnice, ktorú vybudoval rezidenčný developer Cresco Group.
„Nové nákupné centrum v prvej etape ponúkne zákazníkom na ploche 4 242 metrov štvorcových renomované predajne na nákupy pre celú domácnosť, ako sú Billa, Jysk či 101 Drogerie. Naším cieľom bolo vytvoriť pestrý mix nájomcov aj miesto na kompletné a rýchle nákupy,“ uviedla Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z Cresco Group. V centre sa ďalej nachádzajú prevádzky Planeo Elektro, Pepco, Super Zoo a Geco tabak. Lekáreň otvorí v najbližších dňoch.
Druhú časť Slnečnice Marketu s názvom Trch. plánuje developer otvoriť začiatkom budúceho roka. Jeho súčasťou bude okrem lokálnych gastroprevádzok aj tradičná farmárska tržnica. „Pri návrhu centra sme vyšli v ústrety požiadavkám ľudí žijúcich v Slnečniciach a v okolí, ktorým v Petržalke chýba ponuka lokálnych farmárov,“ doplnila Claudia Verkin.
Vo farmárskej tržnici si budú môcť návštevníci vybrať lokálne produkty napríklad v predajniach Víno Hruška, Zelený obchod, Špajza či Vallo syry. K dispozícii budú návštevníkom aj gastro prevádzky, ako sú Kafe Haus Fertucha, I Love Pasta, Hummus či Naam Thai Food. Chystá sa tiež otvorenie detského športového centra Leon.
Okrem obchodného centra vzniknú aj kancelárie a byty
V centre bude celkovo vyše tridsať obchodov, lokálnych gastro prevádzok, špecializovaných predajní a malých farmárov na ploche vyše 8 300 metrov štvorcových. Centrum má 195 parkovacích miest pre zákazníkov.
Okrem obchodného centra Slnečnice Market bude nová zástavba Slnečnice ponúkať aj priestory pre služby a tiež byty. Cieľom developera je, aby sa Slnečnice postupne stali miestom s komplexnou infraštruktúrou a službami pre bývanie.