logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Víťazi marketingového programu Dôveryhodné značky 2017 sú známi

29. novembra 2017
Správy 0
3251
Víťazi marketingového programu Dôveryhodné značky 2017 sú známi

Značka prostriedku na umývanie riadov Jar sa stala absolútnym víťazom marketingového programu Dôveryhodné značky, keď získala viac ako 76 percent všetkých hlasov v ankete, ktorej sa zúčastnilo dvetisíc slovenských spotrebiteľov. Tí vyberali značky, ktorým najviac veria, v celkom 45 kategóriách. Víťazi si ocenenia prevzali na slávnostnom galavečere, ktorý sa konal v bratislavskom hoteli Radisson Blu Carlton.

V kategórii predajca potravín zvíťazil maloobchodný reťazec Lidl, medzi privátnymi značkami bodovala K-Classic, ktorú predáva Kaufland. Kategóriu čajov ovládla značka Popradský, balených vôd značka Rajec, čokoládových cukroviniek Milka, detskej výživy Hami, jogurtov Zvolenský a korenia Vitana. Medzi syrmi získala prvenstvo značka Liptov, v kategórii pív sa na prvom mieste umiestnil Zlatý Bažant a v káve Slováci najviac veria značke Popradská.

Tri značky získali tento rok v rámci prieskumu viac ako tisíc hlasov z dvetisíc možných. Svoj minuloročný úspech zopakovala značka slaných pochutín Slovakia, ktorá dostala tretí najvyšší počet hlasov. Druhý najväčší počet hlasov získala značka dm drogerie. Značka Jar v kategórii prípravkov na umývanie riadu obdržala ako jediná viac ako 76 % hlasov a z celého prieskumu zabodovala s najväčším počtom hlasov.

O víťazstve rozhodli samotní spotrebitelia

Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra STEM/MARK na prelome mesiacov september a október 2017, sa zapojilo celkom dvetisíc respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 45 kategóriách takmer 450 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe svojich predajov. Tento rok sa v prieskume objavilo desať nových kategórií.

Vyhlásenie výsledkov sa uskutočnilo v bratislavskom Radisson Blu Carlton Hoteli.

 

Večerom sprevádzala moderátorka Andrea Paulínyová.

 

Slováci sú značkám verní

Z výskumu agentúry STEM/MARK vyplýva, že Slováci sú v otázke dôvery pomerne stáli a verní. Keď si značka dôveru spotrebiteľov získa, je veľmi ťažké zvyknúť si na niečo iné. Ak už určitá značka dôveru spotrebiteľov má, majú konkurenčné značky veľmi ťažkú pozíciu a musia sa veľmi snažiť, aby sa zapísali do pamäti spotrebiteľov ako dôveryhodnejšie. To potvrdzujú aj výsledky prieskumu, kde z  94 % svoje prvenstvo obhájili minuloroční favoriti.

Čo sa týka nových kategórií, dôveru v balíkových službách získala značka Slovenská pošta. Ďalšou novou kategóriou boli čerpacie stanice, kde vyhral Slovnaft. Do prieskumu bola tento rok zaradená aj kategória dermokozmetiky, ktorú ovládla značka Vichy, a aj kategória dámska hygiena, kde zabodovala značka Always. V rámci noviniek sa medzi víťazov programu zaradili i značky Nay v kategórii predajca elektra, Deichman v kategórii predajca obuvi, F&F v kategórii predajca odevov a Kamzík v kategórii prípravky na kosti a kĺby.

Víťazi využijú ocenenie Najdôveryhodnejšia značka vo svojich kampaniach

Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili ako najdôveryhodnejšie, majú možnosť po dobu jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach. Logo Najdôveryhodnejšia značka sa minulý rok objavilo napríklad v marketingovej komunikácií značiek dm drogerie, K-Classic a Lidl. Vybrané víťazné značky organizátor zaradí do rozsiahlej marketingovej kampane, ktorá bude zahrňovať tituly, ako sú napríklad Telemagazín, Rytmus života a Chvíľka pre teba. Kampaň bude prebiehať začiatkom roku 2018 a jej celkový zásah bude okolo 538 tisíc slovenských čitateľov.

 

Kto vyhral tento rok? Prečítajte si mená víťazov!

Najdôveryhodnejšie značky

ZNAČKA DODÁVATEĽ
Alkohol ST. NICOLAUS ST. NICOLAUS – TRADE
Balené vody RAJEC KOFOLA
Čaje POPRADSKÝ BALIARNE OBCHODU POPRAD
Čistiace prostriedky SAVO UNILEVER SLOVENSKO
Čokoládové cukrovinky MILKA MONDELEZ SLOVAKIA
Dámska hygiena ALWAYS PROCTER &GAMBLE
Dermokozmetika VICHY L’ORÉAL
Detská výživa HAMI NUTRICIA
Drogérie DM DROGERIE DM DROGERIE MARKT
Energetické a športové nápoje RED BULL RED BULL SLOVENSKO
Jogurty ZVOLENSKÝ SCHREIBER SLOVAKIA
Káva POPRADSKÁ BALIARNE OBCHODU POPRAD
Korenie VITANA VITANA SLOVENSKO
Krmivo pre domácich miláčikov PEDIGREE MARS SR
Kúpeľová a telová kozmetika NIVEA BEIERSDORF SLOVAKIA
Malé spotrebiče BOSCH BSH DOMÁCÍ SPOTŘEBIČE S.R.O – ORGANIZAČNÁ ZLOŽKA BRATISLAVA
Mäso a údeniny MECOM MECOM GROUP
Mobilné telefóny a tablety SAMSUNG SAMSUNG ELECTRONICS CZECH AND SLOVAK
Pivo ZLATÝ BAŽANT HEINEKEN SLOVENSKO
Počítače LENOVO LENOVO (SLOVAKIA)
Pracie prostriedky ARIEL PROCTER & GAMBLE
Prípravky na kosti a kĺby KAMZÍK CEMIO SWITZERLAND
Prípravky na umývanie riadu JAR PROCTER & GAMBLE
Privátne značky K-CLASSIC KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Slané pochutiny SLOVAKIA INTERSNACK SLOVENSKO
Sušienky a oblátky SEDITA I.D.C. HOLDING
Syry LIPTOV SAVENCIA FROMAGE & DAIRY SK
Sýtené nealko nápoje KOFOLA KOFOLA
Tabakové výrobky L&M PHILIP MORRIS SLOVAKIA
TV, audio, video SAMSUNG SAMSUNG ELECTRONICS CZECH AND SLOVAK
Ústna hygiena COLGATE COLGATE-PALMOLIVE SLOVENSKO
Veľké spotrebiče WHIRLPOOL WHIRLPOOL SLOVAKIA
Víno MATYŠÁK VÍNO MATYŠÁK
Vlasová kozmetika HEAD & SHOULDERS PROCTER & GAMBLE

 

Najdôveryhodnejšie značky služieb

Balíkové služby SLOVENSKÁ POŠTA SLOVENSKÁ POŠTA
Banky SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA
Poisťovne ALLIANZ – SLOVENSKÁ POISŤOVŇA ALLIANZ – SLOVENSKÁ POISŤOVŇA
Realitné kancelárie RE/MAX RE/MAX  SLOVAKIA
Telekomunikačné služby O2 O2 SLOVAKIA

 

Najdôveryhodnejší obchodníci

Čerpacie stanice SLOVNAFT SLOVNAFT
Predajca elektra NAY NAY
Predajca obuvi DEICHMAN DEICHMANN-OBUV SK
Predajca odevov F&F TESCO STORES SR
Predajca potravín LIDL LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Športové obchody EXISPORT EXISPORT

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok