logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Víťazi marketingového programu Dôveryhodné značky 2017 sú známi

29. novembra 2017
Správy 0
2996
Víťazi marketingového programu Dôveryhodné značky 2017 sú známi

Značka prostriedku na umývanie riadov Jar sa stala absolútnym víťazom marketingového programu Dôveryhodné značky, keď získala viac ako 76 percent všetkých hlasov v ankete, ktorej sa zúčastnilo dvetisíc slovenských spotrebiteľov. Tí vyberali značky, ktorým najviac veria, v celkom 45 kategóriách. Víťazi si ocenenia prevzali na slávnostnom galavečere, ktorý sa konal v bratislavskom hoteli Radisson Blu Carlton.

V kategórii predajca potravín zvíťazil maloobchodný reťazec Lidl, medzi privátnymi značkami bodovala K-Classic, ktorú predáva Kaufland. Kategóriu čajov ovládla značka Popradský, balených vôd značka Rajec, čokoládových cukroviniek Milka, detskej výživy Hami, jogurtov Zvolenský a korenia Vitana. Medzi syrmi získala prvenstvo značka Liptov, v kategórii pív sa na prvom mieste umiestnil Zlatý Bažant a v káve Slováci najviac veria značke Popradská.

Tri značky získali tento rok v rámci prieskumu viac ako tisíc hlasov z dvetisíc možných. Svoj minuloročný úspech zopakovala značka slaných pochutín Slovakia, ktorá dostala tretí najvyšší počet hlasov. Druhý najväčší počet hlasov získala značka dm drogerie. Značka Jar v kategórii prípravkov na umývanie riadu obdržala ako jediná viac ako 76 % hlasov a z celého prieskumu zabodovala s najväčším počtom hlasov.

O víťazstve rozhodli samotní spotrebitelia

Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra STEM/MARK na prelome mesiacov september a október 2017, sa zapojilo celkom dvetisíc respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 45 kategóriách takmer 450 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe svojich predajov. Tento rok sa v prieskume objavilo desať nových kategórií.

Vyhlásenie výsledkov sa uskutočnilo v bratislavskom Radisson Blu Carlton Hoteli.

 

Večerom sprevádzala moderátorka Andrea Paulínyová.

 

Slováci sú značkám verní

Z výskumu agentúry STEM/MARK vyplýva, že Slováci sú v otázke dôvery pomerne stáli a verní. Keď si značka dôveru spotrebiteľov získa, je veľmi ťažké zvyknúť si na niečo iné. Ak už určitá značka dôveru spotrebiteľov má, majú konkurenčné značky veľmi ťažkú pozíciu a musia sa veľmi snažiť, aby sa zapísali do pamäti spotrebiteľov ako dôveryhodnejšie. To potvrdzujú aj výsledky prieskumu, kde z  94 % svoje prvenstvo obhájili minuloroční favoriti.

Čo sa týka nových kategórií, dôveru v balíkových službách získala značka Slovenská pošta. Ďalšou novou kategóriou boli čerpacie stanice, kde vyhral Slovnaft. Do prieskumu bola tento rok zaradená aj kategória dermokozmetiky, ktorú ovládla značka Vichy, a aj kategória dámska hygiena, kde zabodovala značka Always. V rámci noviniek sa medzi víťazov programu zaradili i značky Nay v kategórii predajca elektra, Deichman v kategórii predajca obuvi, F&F v kategórii predajca odevov a Kamzík v kategórii prípravky na kosti a kĺby.

Víťazi využijú ocenenie Najdôveryhodnejšia značka vo svojich kampaniach

Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili ako najdôveryhodnejšie, majú možnosť po dobu jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach. Logo Najdôveryhodnejšia značka sa minulý rok objavilo napríklad v marketingovej komunikácií značiek dm drogerie, K-Classic a Lidl. Vybrané víťazné značky organizátor zaradí do rozsiahlej marketingovej kampane, ktorá bude zahrňovať tituly, ako sú napríklad Telemagazín, Rytmus života a Chvíľka pre teba. Kampaň bude prebiehať začiatkom roku 2018 a jej celkový zásah bude okolo 538 tisíc slovenských čitateľov.

 

Kto vyhral tento rok? Prečítajte si mená víťazov!

Najdôveryhodnejšie značky

ZNAČKA DODÁVATEĽ
Alkohol ST. NICOLAUS ST. NICOLAUS – TRADE
Balené vody RAJEC KOFOLA
Čaje POPRADSKÝ BALIARNE OBCHODU POPRAD
Čistiace prostriedky SAVO UNILEVER SLOVENSKO
Čokoládové cukrovinky MILKA MONDELEZ SLOVAKIA
Dámska hygiena ALWAYS PROCTER &GAMBLE
Dermokozmetika VICHY L’ORÉAL
Detská výživa HAMI NUTRICIA
Drogérie DM DROGERIE DM DROGERIE MARKT
Energetické a športové nápoje RED BULL RED BULL SLOVENSKO
Jogurty ZVOLENSKÝ SCHREIBER SLOVAKIA
Káva POPRADSKÁ BALIARNE OBCHODU POPRAD
Korenie VITANA VITANA SLOVENSKO
Krmivo pre domácich miláčikov PEDIGREE MARS SR
Kúpeľová a telová kozmetika NIVEA BEIERSDORF SLOVAKIA
Malé spotrebiče BOSCH BSH DOMÁCÍ SPOTŘEBIČE S.R.O – ORGANIZAČNÁ ZLOŽKA BRATISLAVA
Mäso a údeniny MECOM MECOM GROUP
Mobilné telefóny a tablety SAMSUNG SAMSUNG ELECTRONICS CZECH AND SLOVAK
Pivo ZLATÝ BAŽANT HEINEKEN SLOVENSKO
Počítače LENOVO LENOVO (SLOVAKIA)
Pracie prostriedky ARIEL PROCTER & GAMBLE
Prípravky na kosti a kĺby KAMZÍK CEMIO SWITZERLAND
Prípravky na umývanie riadu JAR PROCTER & GAMBLE
Privátne značky K-CLASSIC KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Slané pochutiny SLOVAKIA INTERSNACK SLOVENSKO
Sušienky a oblátky SEDITA I.D.C. HOLDING
Syry LIPTOV SAVENCIA FROMAGE & DAIRY SK
Sýtené nealko nápoje KOFOLA KOFOLA
Tabakové výrobky L&M PHILIP MORRIS SLOVAKIA
TV, audio, video SAMSUNG SAMSUNG ELECTRONICS CZECH AND SLOVAK
Ústna hygiena COLGATE COLGATE-PALMOLIVE SLOVENSKO
Veľké spotrebiče WHIRLPOOL WHIRLPOOL SLOVAKIA
Víno MATYŠÁK VÍNO MATYŠÁK
Vlasová kozmetika HEAD & SHOULDERS PROCTER & GAMBLE

 

Najdôveryhodnejšie značky služieb

Balíkové služby SLOVENSKÁ POŠTA SLOVENSKÁ POŠTA
Banky SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA
Poisťovne ALLIANZ – SLOVENSKÁ POISŤOVŇA ALLIANZ – SLOVENSKÁ POISŤOVŇA
Realitné kancelárie RE/MAX RE/MAX  SLOVAKIA
Telekomunikačné služby O2 O2 SLOVAKIA

 

Najdôveryhodnejší obchodníci

Čerpacie stanice SLOVNAFT SLOVNAFT
Predajca elektra NAY NAY
Predajca obuvi DEICHMAN DEICHMANN-OBUV SK
Predajca odevov F&F TESCO STORES SR
Predajca potravín LIDL LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Športové obchody EXISPORT EXISPORT

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera