logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Amazon posielal nezabalené darčeky. Zničil nám Vianoce, sťažujú sa Briti

28. novembra 2017
Správy 0
3400
Amazon posielal nezabalené darčeky. Zničil nám Vianoce, sťažujú sa Briti

Britskí zákazníci amerického internetového obra Amazonu sa sťažujú, že im pokazil Vianoce, pretože svoje zásielky dostali nezabalené, len s nalepenou adresou príjemcu.

Obdarovaní tak mohli vidieť, čo pre nich ich blízki pripravili pod stromček. Nahnevaní zákazníci si svoje sklamanie nenechali pre seba a na Amazon zaútočili na sociálnych sieťach.

Prečítajte si tiež
Vianočná nákupná horúčka odštartovala, nakupovať sa bude online

Amazon k tomuto kroku pristúpil v reakci na kritiku, že malé zásielky posiela v zbytočne veľkých krabiciach, a prispieva tak k plytvaniu, napísal britský internetový denník Independent.co.uk. Hovorca spoločnosti potvrdil, že internetový gigant sa teraz naozaj snaží znížiť množstvo používaných krabíc, britskí zákazníci ale jeho konanie neocenili.

Reakcia nespokojnej zákazníčky.

 

Prečítajte si tiež
Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie

Amazon, nepriateľ Vianoc?

Amazon sa nespokojným zákazníkom ospravedlnil, zároveň sa však vyjadril, že nikto nemusí mať pokazené Vianoce. Stačí, ak pri objednávke tovaru zvolí možnosť dostať zásielku v darčekovom balení alebo v krabici.

Nie je to prvýkrát, čo Amazon kvôli Vianociam bojuje s naštvanými zákazníkmi. Internetový obchod sa preslávil i televíznou reklamou, v kterej rodičia pred deťmi rôzne v byte schovávali darčeky poslané z Amazonu. Deti sa tak z nevhodného zdroja dozvedeli, že darčeky naozaj nenosí Ježiško.

Súvisiace články:

Vianočná nákupná horúčka odštartovala, nakupovať sa bude online Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie Amazon na Slovensku otvoril nové centrum humanitárnej pomoci utečencom z Ukrajiny sviatkyTaP 9 – 10/2022: Spotrebitelia si na sviatky doprajú 

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera