logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Black Friday: Internetové obchody majú vyššie zľavy ako kamenné

23. novembra 2017
Správy 0
3192
Black Friday: Internetové obchody majú vyššie zľavy ako kamenné

Deň veľkých predvianočných zliav Black Friday síce tento rok pripadá na piatok 24. novembra, ale niektorí obchodníci, hlavne tí internetoví, akciu spustili v predstihu a rozšírili ju na viac dní. Internetové obchody ponúkajú zľavy okolo štyridsať percent, vo výnimočných prípadoch až sedemdesiat či osemdesiat percent. Kamenné predejne sú konzervatívnejší, zľavy sa pohybují od desiatich do tridsiatich percent.

V internetovej nákupnej galérii Mall.sk beží kampaň Black Friday už od 19. novembra a potrvá do 26. novembra. Zľavnené sú tisíce produktov, priemerná zľava je 40 percent, u vybraných produktov až 75 procent. Vďaka zľavám ušetria zákazníci vo všetkých krajinách, kde česká spoločnosť Mall Group pôsobí, asi dvadsaťmiliónov eur, pričom predpokladaný odhad predaných položiek je 1,2 milióna kusov.

Ďalší veľký internetový obchod Alza.sk ponúka zľavy do osemdesiatich percent, a to už od 16. novembra. Black Friday u Alzy potrvá tiež do 26. novembra. „Z každého akciového produktu je možné zakúpiť maximálne jeden kus na objednávku,“ stanovil si internetový obchod podmienky. Zato garantuje, že zľavy sú kalkulované z pôvodných cien. Niektorí obdchodníci totiž používajú praktiku, že produkt najprv umelo zdražia a zľavu vypočítajú z novej ceny. Zákazník tak nemusí ušetriť nič.

Do kampane sa zapoja desiatky e-shopov, napríklad predajca parfémov a kozmetiky Notino.sk sľubuje zľavy až 70 percent , internetový obchod Hej.sk predávajúci spotrebiče, počítače či mobily láka dokonca na zľavy 80 percent. Takú výšku zľiav prezentuje aj e-shop s tovarom pre deti Feedo.sk. Internetový obchod s elektronikou a spotrebičmi Okay.sk má zľavy 55 percent.

Black Friday nie je len záležitosť internetových obchodov, zľavy majú aj kamenné predajne. U nich sú nižšie ceny často obmedzené len na samotný 24. november. Tak je tomu napríklad aj v predajniach s oblečením reťazca C&A, kde budú ponúkať zľavy do 20 percent. Calzedonia, ktorá predáva pančucháče či ponožky, bude lacnejšia od desiatich do tridsiatich percent.

Tradícia Black Friday pochádza zo Spojených štátov amerických, kde toto nákupné šialenstvo prebieha vždy deň po americkom dni vďakyvzdania. Štartuje sa ním predvianočná nákupná horúčka. Zvyk prešiel aj do Európy a v posledných rokoch sa udomácnil i na Slovensku.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok