logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Black Friday: Internetové obchody majú vyššie zľavy ako kamenné

23. novembra 2017
Správy 0
2998
Black Friday: Internetové obchody majú vyššie zľavy ako kamenné

Deň veľkých predvianočných zliav Black Friday síce tento rok pripadá na piatok 24. novembra, ale niektorí obchodníci, hlavne tí internetoví, akciu spustili v predstihu a rozšírili ju na viac dní. Internetové obchody ponúkajú zľavy okolo štyridsať percent, vo výnimočných prípadoch až sedemdesiat či osemdesiat percent. Kamenné predejne sú konzervatívnejší, zľavy sa pohybují od desiatich do tridsiatich percent.

V internetovej nákupnej galérii Mall.sk beží kampaň Black Friday už od 19. novembra a potrvá do 26. novembra. Zľavnené sú tisíce produktov, priemerná zľava je 40 percent, u vybraných produktov až 75 procent. Vďaka zľavám ušetria zákazníci vo všetkých krajinách, kde česká spoločnosť Mall Group pôsobí, asi dvadsaťmiliónov eur, pričom predpokladaný odhad predaných položiek je 1,2 milióna kusov.

Prečítajte si tiež
Katarína Droppová: Ak hľadáte efektívnu komunikáciu, reklama nemusí byť to pravé

Ďalší veľký internetový obchod Alza.sk ponúka zľavy do osemdesiatich percent, a to už od 16. novembra. Black Friday u Alzy potrvá tiež do 26. novembra. „Z každého akciového produktu je možné zakúpiť maximálne jeden kus na objednávku,“ stanovil si internetový obchod podmienky. Zato garantuje, že zľavy sú kalkulované z pôvodných cien. Niektorí obdchodníci totiž používajú praktiku, že produkt najprv umelo zdražia a zľavu vypočítajú z novej ceny. Zákazník tak nemusí ušetriť nič.

Do kampane sa zapoja desiatky e-shopov, napríklad predajca parfémov a kozmetiky Notino.sk sľubuje zľavy až 70 percent , internetový obchod Hej.sk predávajúci spotrebiče, počítače či mobily láka dokonca na zľavy 80 percent. Takú výšku zľiav prezentuje aj e-shop s tovarom pre deti Feedo.sk. Internetový obchod s elektronikou a spotrebičmi Okay.sk má zľavy 55 percent.

Prečítajte si tiež
Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group

Black Friday nie je len záležitosť internetových obchodov, zľavy majú aj kamenné predajne. U nich sú nižšie ceny často obmedzené len na samotný 24. november. Tak je tomu napríklad aj v predajniach s oblečením reťazca C&A, kde budú ponúkať zľavy do 20 percent. Calzedonia, ktorá predáva pančucháče či ponožky, bude lacnejšia od desiatich do tridsiatich percent.

Tradícia Black Friday pochádza zo Spojených štátov amerických, kde toto nákupné šialenstvo prebieha vždy deň po americkom dni vďakyvzdania. Štartuje sa ním predvianočná nákupná horúčka. Zvyk prešiel aj do Európy a v posledných rokoch sa udomácnil i na Slovensku.

Súvisiace články:

Katarína Droppová: Ak hľadáte efektívnu komunikáciu, reklama nemusí byť to pravé Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera