logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Black Friday: Internetové obchody majú vyššie zľavy ako kamenné

23. novembra 2017
Správy 0
2813
Black Friday: Internetové obchody majú vyššie zľavy ako kamenné

Deň veľkých predvianočných zliav Black Friday síce tento rok pripadá na piatok 24. novembra, ale niektorí obchodníci, hlavne tí internetoví, akciu spustili v predstihu a rozšírili ju na viac dní. Internetové obchody ponúkajú zľavy okolo štyridsať percent, vo výnimočných prípadoch až sedemdesiat či osemdesiat percent. Kamenné predejne sú konzervatívnejší, zľavy sa pohybují od desiatich do tridsiatich percent.

V internetovej nákupnej galérii Mall.sk beží kampaň Black Friday už od 19. novembra a potrvá do 26. novembra. Zľavnené sú tisíce produktov, priemerná zľava je 40 percent, u vybraných produktov až 75 procent. Vďaka zľavám ušetria zákazníci vo všetkých krajinách, kde česká spoločnosť Mall Group pôsobí, asi dvadsaťmiliónov eur, pričom predpokladaný odhad predaných položiek je 1,2 milióna kusov.

Ďalší veľký internetový obchod Alza.sk ponúka zľavy do osemdesiatich percent, a to už od 16. novembra. Black Friday u Alzy potrvá tiež do 26. novembra. „Z každého akciového produktu je možné zakúpiť maximálne jeden kus na objednávku,“ stanovil si internetový obchod podmienky. Zato garantuje, že zľavy sú kalkulované z pôvodných cien. Niektorí obdchodníci totiž používajú praktiku, že produkt najprv umelo zdražia a zľavu vypočítajú z novej ceny. Zákazník tak nemusí ušetriť nič.

Do kampane sa zapoja desiatky e-shopov, napríklad predajca parfémov a kozmetiky Notino.sk sľubuje zľavy až 70 percent , internetový obchod Hej.sk predávajúci spotrebiče, počítače či mobily láka dokonca na zľavy 80 percent. Takú výšku zľiav prezentuje aj e-shop s tovarom pre deti Feedo.sk. Internetový obchod s elektronikou a spotrebičmi Okay.sk má zľavy 55 percent.

Black Friday nie je len záležitosť internetových obchodov, zľavy majú aj kamenné predajne. U nich sú nižšie ceny často obmedzené len na samotný 24. november. Tak je tomu napríklad aj v predajniach s oblečením reťazca C&A, kde budú ponúkať zľavy do 20 percent. Calzedonia, ktorá predáva pančucháče či ponožky, bude lacnejšia od desiatich do tridsiatich percent.

Tradícia Black Friday pochádza zo Spojených štátov amerických, kde toto nákupné šialenstvo prebieha vždy deň po americkom dni vďakyvzdania. Štartuje sa ním predvianočná nákupná horúčka. Zvyk prešiel aj do Európy a v posledných rokoch sa udomácnil i na Slovensku.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera