Predstavenstvo Slovenského združenia pre značkové výrobky si zvolilo za svoju novú predsedníčku Miroslavu Klimantovú, ktorá pracuje ako country manager spoločnosti Unilever Slovensko. Strieda Ivana Pružinca z Procter and Gamble, ktorý bol v čele združenia od leta minulého roku.
Miroslava Klimantová je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave. Dva roky pôsobila v spoločnosti Coca-Cola HBC ako key account manager. Od mája 2006 pracuje v spoločnosti Unilever, kde prešla cez viaceré obchodné a manažérske pozície. Od septembra minulého roku zastáva pozíciu country managera a commercial directora spoločnosti pre Slovenskú republiku.
„Značky prinášajú pridanú hodnotu nielen zákazníkom, ale aj zamestnancom, obchodným partnerom a dodávateľom, ktorí sa na ich budovaní spolupodieľajú. Z pozície predsedníčky predstavenstva chcem prispieť k tomu, aby bolo jasne počuť, v čom je unikátnosť značkových výrobkov v slovenskom prostredí,” uviedla k svojmu zvoleniu Miroslava Klimantová.
V predstavenstve združenia bude ako podpredseda pracovať Róbert Kičina zo spoločnosti Nestlé, ako členovia potom Petr Jonák (Coca-Cola HBC), Marián Jánoš (Danone), Roman Kýr (Henkel), Tomáš Kautský (Mondeléz), Erik Čížek (Pernod Ricard), Petr Šebek (Philip Morris) a Martin Tomovčík (Procter and Gamble).
Stálu kanceláriu združenia tvorí výkonný riaditeľ Ľubomír Tuchscher a od júla tohto roka tajomník združenia Juraj Lauko. V združení pôsobia sekcie pre ochranu duševného vlastníctva, potraviny, kozmetiku, detergenty, detskú výživu a tabakové výrobky. Združenie, ktoré vzniklo v apríli 1996, je členom Európskeho značkového združenia AIM, Cosmetics Europe, Asociácie výrobcov detergentov, Svetovej federácie zadávateľov reklamy a na Slovensku aj Republikovej únie zamestnávateľov a Rady pre reklamu.