logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Nákupné centrum Avion v hlavnom meste ponúkne zákazníkom nový foodcourt

20. novembra 2017
Správy 0
3132
Nákupné centrum Avion v hlavnom meste ponúkne zákazníkom nový foodcourt

Nákupné centrum Avion v Bratislave čaká zásadná zmena. Do leta 2018 vyrastie na mieste pôvodného hypermarketu nový foodcourt. Vedenie spoločnosti tak reaguje na zmenu v spotrebiteľskom správaní – zákazníci už totiž do nákupných centier nechodia tráviť dlhé hodiny výlučne nakupovaním. Chcú sa stretávať, zabávať a dopriať si zaujímavé gastro zážitky.

Nový netradičný foodcourt pribudne v susedstve čerstvo otvoreného hypermarketu Kaufland. V zóne s rozlohou  8000 m2 budú návštevníkom k dispozícii nové gastroprevádzky, detské ihriská a množstvo relaxačných zón na oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času. „Sme veľmi radi, že už tak bohatú ponuku Avionu s novým silným partnerom, maloobchodnou sieťou Kaufland, čoskoro doplní aj unikátny koncept foodcourtu. Už v lete budúceho roka si budú môcť návštevníci popri nákupoch pre celú domácnosť vychutnať v modernom prostredí aj kulinárske špeciality a zábavu. Chceme, aby tu príjemne trávili čas s celou rodinou a radi sa u nás stretávali so svojimi priateľmi a známymi,“ hovorí Andrea Aujeská, riaditeľka nákupného centra.

Inšpiráciou sa stali historické uličky

V nákupnom centre Avion už dlhšie vedeli, že po odchode Hypernovy si budú musieť poradiť s využitím týchto priestorov. „Nový projekt sa nachádza na území bývalého hypermarketu. Samozrejme, boli dotknuté aj niektoré vedľajšie prevádzky. Z celkovej plochy osem tisíc metrov štvorcových sa 5700 metrov štvorcových prenajalo Kauflandu. Ostatné plochy bude tvoriť foodcourt a ďalšie prevádzky. V prvej fáze projektu sme potrebovali premiestniť obchodnú jednotku Humanic, ktorá je otvorená od septembra. Po tomto presune došlo k otvoreniu prevádzky Kaufland. Časť foodcourtu s ďalšími nájomnými priestormi bude otvorená v lete 2018. Týmto sa projekt neskončí. Budeme pokračovať v priestoroch terajšieho foodcourtu. Ten sa zavrie a prerobí sa na nájomné jednotky. Otvorenie poslednej etapy projektu plánujeme na jeseň 2018,“ vysvetľuje Andrej Dvorský, projektový manažér spoločnosti IKEA Centres Slovensko, ktorá vlastní a prevádzkuje nákupné centrum Avion. Súčasťou nového foodcourtu budú aj dva detské zábavné koncepty.

Nový foodcourt bude unikátnym aj v rámci ostatných nákupných centier Avion v Európe. ,,Návrh je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest – historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami,“ vysvetľuje architekt a autor projektu Pavel Suchánek.

Skladba nájomníkov v novom foodcourte zatiaľ nie je známa, keďže aktuálne prebiehajú rokovania. Vedenie nákupného centra sľubuje pestrú zmes gastro prevádzok s dôrazom na kvalitné suroviny. Podľa našich informácií by medzi novými nájomníkmi mala byť napríklad slovenská sieť burgrární Regal Burger.

Veronika Mišíková, veronika.misikova@atoz.sk

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera