logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Nákupné centrum Avion v hlavnom meste ponúkne zákazníkom nový foodcourt

20. novembra 2017
Správy 0
3529
Nákupné centrum Avion v hlavnom meste ponúkne zákazníkom nový foodcourt

Nákupné centrum Avion v Bratislave čaká zásadná zmena. Do leta 2018 vyrastie na mieste pôvodného hypermarketu nový foodcourt. Vedenie spoločnosti tak reaguje na zmenu v spotrebiteľskom správaní – zákazníci už totiž do nákupných centier nechodia tráviť dlhé hodiny výlučne nakupovaním. Chcú sa stretávať, zabávať a dopriať si zaujímavé gastro zážitky.

Nový netradičný foodcourt pribudne v susedstve čerstvo otvoreného hypermarketu Kaufland. V zóne s rozlohou  8000 m2 budú návštevníkom k dispozícii nové gastroprevádzky, detské ihriská a množstvo relaxačných zón na oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času. „Sme veľmi radi, že už tak bohatú ponuku Avionu s novým silným partnerom, maloobchodnou sieťou Kaufland, čoskoro doplní aj unikátny koncept foodcourtu. Už v lete budúceho roka si budú môcť návštevníci popri nákupoch pre celú domácnosť vychutnať v modernom prostredí aj kulinárske špeciality a zábavu. Chceme, aby tu príjemne trávili čas s celou rodinou a radi sa u nás stretávali so svojimi priateľmi a známymi,“ hovorí Andrea Aujeská, riaditeľka nákupného centra.

Inšpiráciou sa stali historické uličky

V nákupnom centre Avion už dlhšie vedeli, že po odchode Hypernovy si budú musieť poradiť s využitím týchto priestorov. „Nový projekt sa nachádza na území bývalého hypermarketu. Samozrejme, boli dotknuté aj niektoré vedľajšie prevádzky. Z celkovej plochy osem tisíc metrov štvorcových sa 5700 metrov štvorcových prenajalo Kauflandu. Ostatné plochy bude tvoriť foodcourt a ďalšie prevádzky. V prvej fáze projektu sme potrebovali premiestniť obchodnú jednotku Humanic, ktorá je otvorená od septembra. Po tomto presune došlo k otvoreniu prevádzky Kaufland. Časť foodcourtu s ďalšími nájomnými priestormi bude otvorená v lete 2018. Týmto sa projekt neskončí. Budeme pokračovať v priestoroch terajšieho foodcourtu. Ten sa zavrie a prerobí sa na nájomné jednotky. Otvorenie poslednej etapy projektu plánujeme na jeseň 2018,“ vysvetľuje Andrej Dvorský, projektový manažér spoločnosti IKEA Centres Slovensko, ktorá vlastní a prevádzkuje nákupné centrum Avion. Súčasťou nového foodcourtu budú aj dva detské zábavné koncepty.

Nový foodcourt bude unikátnym aj v rámci ostatných nákupných centier Avion v Európe. ,,Návrh je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest – historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami,“ vysvetľuje architekt a autor projektu Pavel Suchánek.

Skladba nájomníkov v novom foodcourte zatiaľ nie je známa, keďže aktuálne prebiehajú rokovania. Vedenie nákupného centra sľubuje pestrú zmes gastro prevádzok s dôrazom na kvalitné suroviny. Podľa našich informácií by medzi novými nájomníkmi mala byť napríklad slovenská sieť burgrární Regal Burger.

Veronika Mišíková, veronika.misikova@atoz.sk

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera