logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Hitom Vianoc budú technologické hračky či audioknihy

1. novembra 2017
Správy 0
3433
Hitom Vianoc budú technologické hračky či audioknihy

Slováci sa na sviatky tento rok obdarujú interaktívnymi hračkami pre deti, audioknihami a takzvanými wearables, čo sú šikovné zariadenia, ktoré sa v podobe napríklad hodiniek či náramkov nosia na tele. Cenový porovnávač Heureka.sk tiež odhaduje, že obľúbené budú aj zariadenia, ktoré merajú športový výkon.

Už tradične patria medzi najnakupovanejšie produkty pred vianočnými sviatkami hračky, tento rok bude obrovský záujem o technologické výrobky. „Zo štatistík vidíme, že jedným z najpredávanejších produktov týchto sviatkov bude Hatchimals (na foto), zvieratká vo vajíčku, o ktoré sa treba starať. Podobným hitom však bude aj interaktívny robotický netopier Nocto,“ vyhlásila obsahová manažérka portálu Heureka Alexandra Čermáková. Celkovo sa očakáva, že najviac pôjdu „na dračku“ hračky, ktoré sú interaktívne a treba sa o ne starať.

Prečítajte si tiež
Vianočná nákupná horúčka odštartovala, nakupovať sa bude online

Na dospelých budú pod stromčekom čakať takisto nové technológie. Hitom budú audioknihy, pri ktorých sa možno venovať aj iným činnostiam, preto si ich užívatelia kupujú čoraz viac. Slováci však začali po čase znovu obnovovať aj elektronické čítačky kníh. Celkovo je vianočným trendom spraviť radosť blízkym vychytávkami, ktoré ešte nevlastnia. „Silný vzťah Slovákov k športu vidno napríklad na predaji inteligentných hodiniek a hrudných pásov, ktoré sa prepájajú so smartfónmi a merajú hodnoty používateľa pri fyzickej aktivite. Kupujú sa však aj rozličné smart diagnostické váhy,“ popisuje Alexandra Čermáková. Medzi už tradičné darčeky patria smartfóny, Slováci sa obdarujú novými lepšími modelmi s vyššou kvalitou a rozumnou cenou.

Čo sa týka kníh, na Vianoce sa budú nakupovať rozličné knihy o osobnom rozvoji, ale aj ilustrované vydanie Harryho Pottera alebo pre deti Denník odvážneho bojka. Obľúbené sú stolové hry pre malých aj veľkých. „Takmer pod každým stromčekom sa vyskytne takáto hra alebo kniha. Kto sa však nevie rozhodnúť, medzi najklasickejšie nákupy na Vianoce patria parfémy, kvalitný alkohol a vonné sviečky,“ myslí si Alexandra Čermáková.

Ešte pred Vianocami však obchodníci očakávajú dopyt po adventných kalendároch. „Nie po tých čokoládových, ale po kalendári s hračkami alebo čajom, na ktoré sme už vytvorili aj samostanú kategóriu. Táto zahŕňa aj erotické adventné kalendáre alebo šablóny, ktoré darcovia naplnia podľa svojej chuti,“ uzavrela Alexandra Čermáková.

 

Súvisiace články:

Vianočná nákupná horúčka odštartovala, nakupovať sa bude online Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie Prieskum Billa: Mladých zákazníkov láka výhodná cena, pre starších je dôležitá čistota predajne sviatkyTaP 9 – 10/2022: Spotrebitelia si na sviatky doprajú 

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera