logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Tesco vzdeláva malých slovenských podnikateľov v projekte Farmársky grant

31. októbra 2017
Správy 0
1630
Tesco vzdeláva malých slovenských podnikateľov v projekte Farmársky grant

Sumou 85 tisíc eur podporí v tomto roku reťazec Tesco vzdelávanie slovenských farmárov a drobných výrobcov potravín. Cieľom akcie je pomocť tuzemským podnikateľom, aby sa stali dodávateľmi pre obchod. Štvrtý ročník projektu Farmársky grant sa koná pod záštitou ministerky pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky Gabriely Matečnej a v spolupráci s Národným poľnohospodárskym a potravinárskym centrom.

„Podpora domácich farmárov a lokálnych potravín prináša pozitíva vo viacerých smeroch. Pomáhame tým zvyšovať zamestnanosť v regiónoch, staráme sa o krajinu a najmä lokálne potraviny sú čerstvejšie ako tie, ktoré musia cestovať z druhého konca sveta,“ uviedla k projektu ministerka Gabriela Matečná.

Prečítajte si tiež
Tesco spája sily so Svetovým fondom na ochranu prírody

Po troch ročníkoch, v ktorých sa slovenskí farmári vzdelávali v oblastiach hygieny, bezpečnosti, kvality, technologických procesov a nových podnikateľských zručností, sa v tohtoročnom projekte výrobcovia dozvedia viac o možnostiach spolupráce s predajcami, ale aj o požiadavkách na kvalitu a bezpečnosť potravín, ktoré sú na dodávateľa kladené zo strany obchodných sietí, či spôsoboch, ako budovať značku a marketing. To všetko v rámci série teoretických aj praktických vzdelávacích aktivít.

„Počas existencie grantu sme pomohli už 500 malým a rodinným farmárom či drobným výrobcom potravín. Pred štyrmi rokmi sme začali od základov s ich vzdelávaním o kvalite a bezpečnosti potravín, ako aj hygiene ich prevádzok, neskôr sme na týchto základoch stavali a učili ich ďalej, ako môžu vďaka rôznym moderným výrobným postupom začať vyrábať nové inovatívne produkty s vysokou pridanou hodnotou, s ktorými majú šancu uspieť na trhu medzi konkurenciu. Tento rok sme postúpili na ďalšiu dôležitú úroveň v našej dlhodobej podpore malých slovenských farmárov, keď ich vzdelávame, ako dostať svoje výrobky na pulty aj väčších obchodov,“ povedala Zuzana Lošáková, správkyňa Nadácie Tesco.

Prečítajte si tiež
Tesco zorganizovalo druhú potravinovú zbierku v čase pandémie

Projekt je určený pre malé a stredné firmy, živnostníkov, samostatne hospodáriacich roľníkov, odbytové a kolektívne združenia so sídlom na Slovensku. Naopak, nie je pre veľké podniky alebo subjekty, ktoré sa venujú len obchodovaniu s potravinami či poľnohospodárskymi komoditami.

Spoločnosť Tesco v septembri 2017 spustila aj ďalší projekt na podporu malých slovenských producentov potravín. Reťazec pre nich pripravil priestor priamo v  predajniach. Zákazníci tak v dvadsiatich hypermarketoch Tesco na jednom mieste nájdu takmer 500 produktov malých lokálnych firiem ako napríklad medy, vína, cestoviny či mäsové a mliečne výrobky.

Na projekte Tesco spolupracovalo aj s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, ktoré aktívne pomáhalo pri výbere malých slovenských producentov. Ponuka sa bude v predajniach odlišovať podľa ponuky dodávateľov v jednotlivých regiónoch. Aktuálne je v programe Tesca na podporu malých a stredných producentov zapojených 50 dodávateľov z celého Slovenska.

Súvisiace články:

Tesco spája sily so Svetovým fondom na ochranu prírody Tesco zorganizovalo druhú potravinovú zbierku v čase pandémie Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín Najlepší zamestnávateľ roka 2021 pre obchod a služby je známy

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera