logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Tesco vzdeláva malých slovenských podnikateľov v projekte Farmársky grant

31. októbra 2017
Správy 0
1521
Tesco vzdeláva malých slovenských podnikateľov v projekte Farmársky grant

Sumou 85 tisíc eur podporí v tomto roku reťazec Tesco vzdelávanie slovenských farmárov a drobných výrobcov potravín. Cieľom akcie je pomocť tuzemským podnikateľom, aby sa stali dodávateľmi pre obchod. Štvrtý ročník projektu Farmársky grant sa koná pod záštitou ministerky pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky Gabriely Matečnej a v spolupráci s Národným poľnohospodárskym a potravinárskym centrom.

„Podpora domácich farmárov a lokálnych potravín prináša pozitíva vo viacerých smeroch. Pomáhame tým zvyšovať zamestnanosť v regiónoch, staráme sa o krajinu a najmä lokálne potraviny sú čerstvejšie ako tie, ktoré musia cestovať z druhého konca sveta,“ uviedla k projektu ministerka Gabriela Matečná.

Po troch ročníkoch, v ktorých sa slovenskí farmári vzdelávali v oblastiach hygieny, bezpečnosti, kvality, technologických procesov a nových podnikateľských zručností, sa v tohtoročnom projekte výrobcovia dozvedia viac o možnostiach spolupráce s predajcami, ale aj o požiadavkách na kvalitu a bezpečnosť potravín, ktoré sú na dodávateľa kladené zo strany obchodných sietí, či spôsoboch, ako budovať značku a marketing. To všetko v rámci série teoretických aj praktických vzdelávacích aktivít.

„Počas existencie grantu sme pomohli už 500 malým a rodinným farmárom či drobným výrobcom potravín. Pred štyrmi rokmi sme začali od základov s ich vzdelávaním o kvalite a bezpečnosti potravín, ako aj hygiene ich prevádzok, neskôr sme na týchto základoch stavali a učili ich ďalej, ako môžu vďaka rôznym moderným výrobným postupom začať vyrábať nové inovatívne produkty s vysokou pridanou hodnotou, s ktorými majú šancu uspieť na trhu medzi konkurenciu. Tento rok sme postúpili na ďalšiu dôležitú úroveň v našej dlhodobej podpore malých slovenských farmárov, keď ich vzdelávame, ako dostať svoje výrobky na pulty aj väčších obchodov,“ povedala Zuzana Lošáková, správkyňa Nadácie Tesco.

Projekt je určený pre malé a stredné firmy, živnostníkov, samostatne hospodáriacich roľníkov, odbytové a kolektívne združenia so sídlom na Slovensku. Naopak, nie je pre veľké podniky alebo subjekty, ktoré sa venujú len obchodovaniu s potravinami či poľnohospodárskymi komoditami.

Spoločnosť Tesco v septembri 2017 spustila aj ďalší projekt na podporu malých slovenských producentov potravín. Reťazec pre nich pripravil priestor priamo v  predajniach. Zákazníci tak v dvadsiatich hypermarketoch Tesco na jednom mieste nájdu takmer 500 produktov malých lokálnych firiem ako napríklad medy, vína, cestoviny či mäsové a mliečne výrobky.

Na projekte Tesco spolupracovalo aj s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, ktoré aktívne pomáhalo pri výbere malých slovenských producentov. Ponuka sa bude v predajniach odlišovať podľa ponuky dodávateľov v jednotlivých regiónoch. Aktuálne je v programe Tesca na podporu malých a stredných producentov zapojených 50 dodávateľov z celého Slovenska.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera