logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

Nákupné centrum Slnečnice Market otvorí svoje brány na jeseň

23. októbra 2017
Správy 0
2108
Nákupné centrum Slnečnice Market otvorí  svoje brány na jeseň

Vyše 30 obchodov, lokálnych gastro prevádzok a malých farmárov pribudne od konca novembra tohto roka v bratislavskej Petržalke. Najväčší rezidenčný developer na Slovensku, spoločnosť Cresco Group, otvára v novovzniknutej mestskej štvrti Slnečnice lokálne nákupné centrum Slnečnice Market. Novú nákupnú zónu môžu čoskoro využívať nielen obyvatelia metropoly, blízkej Petržalky, ale aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec či Rusoviec, celkovo ide o viac ako 115-tisíc ľudí.

 

„K vytvoreniu lokálneho nákupného centra v srdci novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice nás inšpirovali nielen podobné rezidenčné projekty v zahraničí, ale aj potreby našich klientov, ktorým v okolí doteraz chýbala podobná nákupná zóna – s klasickými predajňami známych značiek i ponukou lokálnych farmárov a gastro prevádzok. Naším cieľom je, aby sa Slnečnice postupne stali miestom s komplexnou infraštruktúrou a službami pre moderné bývanie – od možností na relax, športovanie, školských zariadení, až po každodenné nakupovanie. Veríme, že Slnečnice Market si čoskoro obľúbia všetci obyvatelia Bratislavy,“ uviedol Ján Krnáč, výkonný riaditeľ Cresco Group.

 

V prvej etape otvorenia  30. novembra 2017 nájdu návštevníci v Slnečnice Markete značkové predajne ako BILLA, JYSK, PLANEO Elektro, 101 Drogerie, Pepco či Super Zoo a tiež lekáreň a trafiku.

Ďalší predajcovia a služby pribudnú v centre v rámci otvorenia druhej fázy Slnečnice Marketu v nasledujúcich týždňoch. Jej súčasťou bude rozsiahle farmárske trhovisko s pultovým predajom ovocia a zeleniny, špecializovanými obchodmi a gastro zónou.

 

Nové nákupné centrum Slnečnice Market:

  • Bude otvorené koncom novembra pri kruhovom objazde v Slnečniciach, zóne Mesto
  • V centre bude viac ako 30 predajcov na ploche vyše 8300 m2
  • Jeho súčasťou bude farmárska tržnica s pultovým predajom ovocia a zeleniny, špecializovanými obchodmi a gastro zónou
  • Predajne vo farmárskej tržnici: Culka Fruit, Village Farm, Víno Hruška, Zelený obchod, Špajza, Vallo syry, Dávidkovo koření, Brew Bar Café
  • Gastro prevádzky vo farmárskej tržnici: KafeHaus Fertucha, Chuť Chorvátska, Naam Thai Food, Slnečnice Kebab, Pivný Svet, Food 2.0, I Love Pasta, Hummus, EDO-KIN, Mníchovské bistro
  • Ďalší nájomníci v centre: BILLA, JYSK, PLANEO Elektro, Pepco, Super Zoo, 101 Drogerie, lekáreň, trafika, detské pohybové centrum

Slnečnice Market je ľahko dostupný verejnou aj osobnou dopravou, k dispozícii bude 195 parkovacích miest pre verejnosť. „Výhodou nákupnej zóny Slnečnice Market je najmä jej lokalita a skvelá dostupnosť MHD aj autom z okolitých spádových oblastí ako Rusovce, Jarovce, Čunovo, Rajka a Petržalka. Už v súčasnosti premávajú do tejto lokality autobusy, pričom zastávka sa nachádza priamo pri nákupnom centre. Do roku 2021 je plánované aj električkové spojenie centra mesta s konečnou zastávkou Janíkov dvor, ktorá sa nachádza len niekoľko minút chôdze od Slnečnice Marketu. Aj preto sa do budúcna obyvatelia a návštevníci nemusia obávať komplikovanej dopravy,” doplnil Ján Krnáč.

 

Do konca roka 2017 bude nákupné centrum využívať aj takmer 1000 domácnosti v projekte Slnečnice, pričom spádová oblasť je vyše 115-tisíc obyvateľov.

 

Okrem možností v centre Slnečnice Market, ponúka zóna Mesto v Slnečniciach aj priestory pre obchody a služby v parteri bytových domov. Tie spoločne vytvoria mestský bulvár a obyvateľom tak poskytnú zónu so všetkým, čo potrebujú pre trávenie pracovného či voľného času mimo ich domovov.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera