logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Terno bude prebytky odovzdávať charite

18. októbra 2017
Správy 0
1543
Terno bude prebytky odovzdávať charite

Po trojmesačnom testovaní vo vybraných predajniach spoločnosť Terno zapojí do pravidelného darovania potravín po uplynutí dátumu minimálnej trvanlivosti postupne všetky svoje prevádzky. Počas pilotného projektu daroval reťazec prostredníctvom Potravinovej banky Slovenska výrobky v hodnote viac ako desaťtisíc eur.

V druhej fáze projektu sa k štyrom zapojeným filiálkam už v októbri pridá ďalších 27 v Bratislave, Pezinku, Malackách, Banskej Bystrici, Trenčíne, Trnave a Hlohovci. „Už pilotný projekt ukázal, aké množstvo bezpečných potravín končilo donedávna v odpade namiesto toho, aby slúžilo ako pomoc pre sociálne slabé skupiny obyvateľstva. Naším zámerom je preto rozšíriť odberné miesta postupne na celú sieť Terno a maximálne podporiť boj proti plytvaniu s potravinami,“ hovorí Anna Buzinkay, marketingová a PR riaditeľka spoločnosti Terno. Zapojenie všetkých predajní siete Terno sa očakáva v druhom štvrťroku 2018, čo však závisí najmä od kapacít Potravinovej banky Slovenska.

Prečítajte si tiež
Lidl testuje nový systém proti plytvaniu jedlom

Rozhodnutie reťazca podieľať sa na poskytovaní prebytočných potravín na charitatívne účely ocenil aj riaditeľ Potravinovej banky Marko Urdzik: „Vďaka spoločnosti Terno sme získali ďalšieho silného partnera v našom úsilí pomôcť sociálne znevýhodneným občanom. Verím, že doterajšiu pozitívnu spoluprácu postupne rozšírime na celoslovenskú úroveň.“

Na základe legislatívnej zmeny, ktorá umožnila darovať bezpečné potraviny po dátume minimálnej trvanlivosti zaregistrovaným charitatívnym organizáciám, spustilo Terno testovaciu spoluprácu s Potravinovou bankou Slovenska. Pilotný projekt spoločnosť realizovala od mája do augusta tohto roka. Počas tohto obdobia odoberalo suché trvanlivé potraviny viacero organizácií spolupracujúcich s Potravinovou bankou, napríklad Armáda Spásy, Občianske združenie Dobrý Pastier, Depaul Slovensko, Gréckokatolícka charita Prešov, Spišská katolícka charita Spišská Nová Ves a iné charity pôsobiace na lokálnej úrovni.

Prečítajte si tiež
Potraviny budú mať dlhší život
potraviny

Najčastejšie išlo o výrobky, ktoré sú zaradené do takzvanej suchej kategórie, teda cestoviny, strukoviny, ryžu, cukor, ale aj vody, čokolády, keksy či dochucovadlá. Tie sú aj po uplynutí dátumu minimálnej trvanlivosti a dodržaní podmienok ich skladovania vhodné na konzumáciu.

Spoločnosť Terno reale state aktuálne prevádzkuje 110 predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova, ktoré sa v priebehu roka postupne remodelujú.

Súvisiace články:

Lidl testuje nový systém proti plytvaniu jedlom potravinyPotraviny budú mať dlhší život Už 16 strategických dodávateľov spoločnosti Tesco v strednej Európe zverejňuje údaje o plytvaní potravinami

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera