logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nepotravinársky diskontný reťazec Action má na Slovensku už šesť predajní. Minulý týždeň...
  • Novootvorená predajňa Tesco v Levoči sa nachádza blízko historického centra a je súčasťou...
  • Po úspešnom otvorení štyroch nových ambassador obchodov, ktoré spĺňajú najvyšší štandard...
  • Coop Jednota Nové Zámky otvorila moderný zrekonštruovaný supermarket na Mierovej ulici v...

Ikea rástla celosvetovo o 3,8 percentá, na Slovensku o štyri

16. októbra 2017
Správy 0
2924
Ikea rástla celosvetovo o 3,8 percentá, na Slovensku o štyri

Ikea Group zaznamenala celosvetovo za posledný finačný rok, ktorý u nej trval od septembra minulého roku do konca tohtoročného augusta, celkové maloobchodné tržby 34,1 miliardy eur, čo predstavuje ročný nárast o 3,8 %. Slovenská pobočka rástla o štyri percentá.

Behom svojho posledného finačného roka Ikea Group podľa vydanej tlačovej správy vylepšovala svoju ponuku, čo zahŕňalo nové usporiadanie obchodných domov, kratšie dodacie lehoty či lepšiu distribúciu. „Našu stabilnú finančnú situáciu chceme naďalej využiť na to, aby sme dokázali ešte lepšie uspokojiť potreby našich zákazníkov,‟ povedal Jesper Brodin, ktorý je od septembra 2017 prezidentom a riaditeľon Ikea Group.

Prečítajte si tiež
IKEA: Život v domácnosti je pre zákazníkov dôležitejší než kedykoľvek predtým

Na Slovensku rástla Ikea o štyri percentá. „Nachádzame sa v novej ére digitálnej transformácie predaja a naše životy ovplyvňujú mnohé globálne trendy. Záujem o bytové zariadenie je stále na vzostupe, ako aj snaha prispôsobiť si bývanie individuálnym potrebám. Našou prednosťou je živý a silný sortiment za dostupné ceny a nekompromisný prístup v otázkach trvalej udržateľnosti. Všetko toto vyústilo do ďalšieho úspešného roka v našom regióne, kde sme v porovnaní s predchádzajúcim finančným rokom zaznamenali v roku 2017 nárast štyri percentá na Slovensku, tri percentá v Českej republike a trinásť percent v Maďarsku,‟ konštatoval Marek Feltl, generálny riaditeľ Ikea pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko. Kompletné finančné výsledky, lokálnu správu o trvalej udržateľnosti a plány do budúcnosti v rámci Slovenska, Českej republiky a Maďarska zverejní Ikea na začiatku roku 2018.

Ikea Group vlastní a prevádzkuje 355 obchodných domov v 29 krajinách. Počas posledného roka mala 817 miliónov návštevníkov v kamenných predajniach a na stránke www.ikea.com ich bolo viac ako 2,1 miliardy.

Prečítajte si tiež
IKEA Bratislava končí s bielymi pokladničnými blokmi
Ikea

 

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

IKEA: Život v domácnosti je pre zákazníkov dôležitejší než kedykoľvek predtým IkeaIKEA Bratislava končí s bielymi pokladničnými blokmi tržbyTržby obchodníkov vzrástli aj v máji o 7,8 %

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera