logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Ikea rástla celosvetovo o 3,8 percentá, na Slovensku o štyri

16. októbra 2017
Správy 0
2692
Ikea rástla celosvetovo o 3,8 percentá, na Slovensku o štyri

Ikea Group zaznamenala celosvetovo za posledný finačný rok, ktorý u nej trval od septembra minulého roku do konca tohtoročného augusta, celkové maloobchodné tržby 34,1 miliardy eur, čo predstavuje ročný nárast o 3,8 %. Slovenská pobočka rástla o štyri percentá.

Behom svojho posledného finačného roka Ikea Group podľa vydanej tlačovej správy vylepšovala svoju ponuku, čo zahŕňalo nové usporiadanie obchodných domov, kratšie dodacie lehoty či lepšiu distribúciu. „Našu stabilnú finančnú situáciu chceme naďalej využiť na to, aby sme dokázali ešte lepšie uspokojiť potreby našich zákazníkov,‟ povedal Jesper Brodin, ktorý je od septembra 2017 prezidentom a riaditeľon Ikea Group.

Na Slovensku rástla Ikea o štyri percentá. „Nachádzame sa v novej ére digitálnej transformácie predaja a naše životy ovplyvňujú mnohé globálne trendy. Záujem o bytové zariadenie je stále na vzostupe, ako aj snaha prispôsobiť si bývanie individuálnym potrebám. Našou prednosťou je živý a silný sortiment za dostupné ceny a nekompromisný prístup v otázkach trvalej udržateľnosti. Všetko toto vyústilo do ďalšieho úspešného roka v našom regióne, kde sme v porovnaní s predchádzajúcim finančným rokom zaznamenali v roku 2017 nárast štyri percentá na Slovensku, tri percentá v Českej republike a trinásť percent v Maďarsku,‟ konštatoval Marek Feltl, generálny riaditeľ Ikea pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko. Kompletné finančné výsledky, lokálnu správu o trvalej udržateľnosti a plány do budúcnosti v rámci Slovenska, Českej republiky a Maďarska zverejní Ikea na začiatku roku 2018.

Ikea Group vlastní a prevádzkuje 355 obchodných domov v 29 krajinách. Počas posledného roka mala 817 miliónov návštevníkov v kamenných predajniach a na stránke www.ikea.com ich bolo viac ako 2,1 miliardy.

 

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera