logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nepotravinársky diskontný reťazec Action má na Slovensku už šesť predajní. Minulý týždeň...
  • Novootvorená predajňa Tesco v Levoči sa nachádza blízko historického centra a je súčasťou...
  • Po úspešnom otvorení štyroch nových ambassador obchodov, ktoré spĺňajú najvyšší štandard...
  • Coop Jednota Nové Zámky otvorila moderný zrekonštruovaný supermarket na Mierovej ulici v...

Dunnhumby zastreší in-store komunikáciu značiek v Tescu a poskytne dodávateľom údaje o zákazníkoch

10. októbra 2017
Správy 0
2141
Dunnhumby zastreší in-store komunikáciu značiek v Tescu a poskytne dodávateľom údaje o zákazníkoch

Medzinárodná spoločnosť dunnhumby, která sa zaoberá analýzou nákupného správania sa zákazníkov, oznámila vznik partnerstva s maloobchodným reťazcom Tesco. Dunnhumby predstaví dodávateľom Tesca službu Connect Media, ktorá im má zvýšiť tržby a posilniť vernosť konkrétnym značkám. Spoločnosť bude mať od januára budúceho roku na starosti tiež in-store komunikáciu značiek v obchodoch Tesca. Retailer vypovedal zmluvu o prenájme reklamných plôch v mieste predaja, takzvaných POS nosičov, agentúre POS Media. Tá pre Tesco pracovala niekoľko posledných rokov, a to v celom regióne strednej Európe.

Connect Media od spoločnosti dunnhumby je meriteľná služba v oblasti plánovania, realizácie a vyhodnocovania on-line i off-line marketingových kampaní na maloobchodnom trhu, a to vďaka analýze spotrebiteľského chovania šiestich miliónov aktívnych používateľov vernostných kariet reťazca Clubcard v strednej Európe. Spolupráca sa okrem Slovenska týka i Česka, Maďarska a Poľska.

Prečítajte si tiež
Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín

„Veľmi účinné viackanálové kampane, ktoré realizujeme pre našich klientov, budeme schopní vďaka zavedeniu Connect Media lepšie plánovať s ohľadom na potreby spotrebiteľov. Sila analýzy spotrebiteľských dát a možnosť inovácie sú teraz v rukách klientov – výrobcovia budú môcť zapojiť zákazníkov, ktorí si ich výrobky kupujú, budú mať možnosť merať účinnosť kampaní, lepšie ich v budúcnosti plánovať a ľahšie budovať vernosť značke. Po zavedení Connect Media budú mať výrobci jednotlivých značiek v rukách účinný nástroj, ktorý im umožní komunikovať s ich zákazníkmi bez ohľadu na to, kde sa práve v priebehu dňa nachádzajú, a celkovo tak zlepší ich zážitok z nakupovania,“ povedal riaditeľ spoločnosti dunnhumby pre strednú Európu Stephen Russell.

„Nové partnerstvo nám umožní spolupracovať s dodávateľmi na posilňovaní vernosti k ich značke a podpore rastu ich produktovej kategórie ako celku. Súčasne budeme schopní zákazníkom ponúknuť lepšie nakupovanie šité na mieru priamo ich potrebám, co je nesporne konkurenčná výhoda,” hovorí Jamie Walker, riaditeľ oddelenia Product spoločnosti Tesco pre strednú Európu.

Spolupráca medzi Tescom a dunnhumby už funguje vo Veľkej Británii, Írsku a Thajsku. V uplynulých štyroch rokoch realizovala spoločnosť dunnhumby napríklad viac ako 2 865 POS kampaní v britských obchodoch Tesca.

 

Súvisiace články:

Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín TescoLokálne nápady získali od zákazníkov Tesca tri milióny hlasov divina, TescoV bratislavských hypermarketoch Tesco si zákazníci môžu kúpiť slovenskú divinu

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera