logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Coca-Cola predala svoj závod v Lúke pri Piešťanoch. Kupcom je výrobca liehovín i minerálok

6. októbra 2017
Správy 0
4783
Coca-Cola predala svoj závod v Lúke pri Piešťanoch. Kupcom je výrobca liehovín i minerálok

Spoločnosť Coca-Cola HBC Česko a Slovensko predala svoj výrobno-distribučný komplex v Lúke pri Piešťanoch, kupujúcim je firma Priemyselný areál Lúka. Coca-Cola sa zo slovenského trhu nesťahuje.

Priemyselný areál Lúka je spoločným podnikom spoločnosti Slovenské liehovary a likérky, ktorá je najväčším producentom liehu a octu na Slovensku, a firmy Waterholding, ktorá vyrába a distribuuje slovenské značky minerálnych vôd, nealkoholických nápojov a sirupov. Noví vlastníci prevezmú celý komplex vrátane prislúchajúcich budov, zariadení a pozemkov s celkovou výmerou 155 tisíc metrov štvorcových. Cenu obchodu nechcú zverejniť.

Prečítajte si tiež
Generálnym riaditeľom The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko sa stal Zbyněk Kovář

„Rozvoj našich spoločností, vstup na zahraničné trhy a s tým súvisiaci nárast výroby si vyžadujú hľadanie nových priestorových možností. Výrobno-distribučný komplex v Lúke je optimálnym miestom na ďalšie rozšírenie našej výroby. Jeho výhodná poloha v blízkosti diaľnice mu zároveň dáva všetky predpoklady na to, aby sa stal významným logistickým centrom, ktoré nás priblíži k zákazníkovi,“ vysvetľuje Andrej Hronský, generálny riaditeľ spoločnosti Waterholding.

Prečítajte si tiež
Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti
Coca-Cola

„Ako spoločnosť zostávame na slovenskom trhu a tento predaj nemá žiaden dopad na fungovanie ostatných oddelení spoločnosti. Aj naďalej budeme investovať do ostatných štruktúr spoločnosti, ako sú obchod, logistika, distribúcia a rozvíjať naše ďalšie aktivity na Slovensku,“ komentovala obchod Maria Anargyrou-Nikolić, generálna riaditeľka spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Foto: mytrnava.sme.sk

Súvisiace články:

Generálnym riaditeľom The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko sa stal Zbyněk Kovář Coca-ColaCoca-Cola vydala správu o udržateľnosti

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera