logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nepotravinársky diskontný reťazec Action má na Slovensku už šesť predajní. Minulý týždeň...
  • Novootvorená predajňa Tesco v Levoči sa nachádza blízko historického centra a je súčasťou...
  • Po úspešnom otvorení štyroch nových ambassador obchodov, ktoré spĺňajú najvyšší štandard...
  • Coop Jednota Nové Zámky otvorila moderný zrekonštruovaný supermarket na Mierovej ulici v...

Pripravte sa na GDPR, zaznelo na kongrese Samoška

5. októbra 2017
Správy 0
2114
Pripravte sa na GDPR, zaznelo na kongrese Samoška

Od 28. mája 2018 začne platiť európske nariadenie GDPR, ktoré má hlavne sprísniť ochranu osobných údajov, ktoré firmy zhromažďujú o svojich zamestnancoch či klientoch. Slovenskí obchodníci by sa na to mali pripraviť včas, uviedla na jedenástom kongrese Samoška v Trnave Miriam Terem Greštiaková, partnerka a právnička zo spoločnosti Deloitte Legal.

„Zamestnanec či klient vás môže poprosiť o informácie, akú osobné údaje o ňom zhromažďujete, kde ich máte a za akým účelom. Má tiež právo požiadať o vymazanie týchto údajov,“ uviedla právnička. Ak pominú dôvody, kvôli ktorým firma údaje získala, nemala by firma citlivé dáta ďalej zhromažďovať, inak porušuje nariadenie GDPR (General Data Protection Regulation). Klient tiež získa právo, aby firma obmedzila rozsah osobných údajov, ktoré má o ňom k dispozícii. „Ide o doteraz najucelenejší súbor pravidiel na ochranu osobných údajov,“ podotkla Miriam Terem Greštiaková.

Prečítajte si tiež
Prípravy na októbrový kongres Obalko 9 v plnom prúde

Pokuta za porušenie môže byť do dvadsať miliónov eur v prípade, že firma podniká medzinárodne. Ak ide o domácu spoločnosť, sankcia môže dosiahnuť až štyri percentá z celkového obratu za predchádzajúci účtovný rok. Miriam Terem Greštiaková však nepredpokladá, že by výška prípadnej pokuty mala byť maximálna, ale skôr sa bude pohybovať v nižších sumách.

Prečítajte si tiež
Novembrový SLOVLOG vráti život logistickej komunite

Právnička na kongrese Samoška prízvukovala, aby sa firmy na GDPR poriadne pripravili a včas zvážili aj možnosť implentovať vhodné technické riešenie, čo si vyžiada finančné náklady. Podceniť GDPR sa podľa nej nevyplatí: „Môže sa stať, že v rámci konkurenčného boja si niekto z inej firmy vybaví vašu vernostnú katričku, podpíše súhlas so spracovaním osobných údajov, potom ho odvolá a ak mu nevyhoviete, nahlási vám na úrad a môže prísť pokuta,“ konštatovala.

Súvisiace články:

Prípravy na októbrový kongres Obalko 9 v plnom prúde Novembrový SLOVLOG vráti život logistickej komunite Po troch rokoch zavíta kongres Samoška konečne na východ Slovenska Jubilejné OBALKO: Takmer 500 profesionálov diskutovalo o súčasných hrozbách aj budúcnosti obalov

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera