logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Pripravte sa na GDPR, zaznelo na kongrese Samoška

5. októbra 2017
Správy 0
1948
Pripravte sa na GDPR, zaznelo na kongrese Samoška

Od 28. mája 2018 začne platiť európske nariadenie GDPR, ktoré má hlavne sprísniť ochranu osobných údajov, ktoré firmy zhromažďujú o svojich zamestnancoch či klientoch. Slovenskí obchodníci by sa na to mali pripraviť včas, uviedla na jedenástom kongrese Samoška v Trnave Miriam Terem Greštiaková, partnerka a právnička zo spoločnosti Deloitte Legal.

„Zamestnanec či klient vás môže poprosiť o informácie, akú osobné údaje o ňom zhromažďujete, kde ich máte a za akým účelom. Má tiež právo požiadať o vymazanie týchto údajov,“ uviedla právnička. Ak pominú dôvody, kvôli ktorým firma údaje získala, nemala by firma citlivé dáta ďalej zhromažďovať, inak porušuje nariadenie GDPR (General Data Protection Regulation). Klient tiež získa právo, aby firma obmedzila rozsah osobných údajov, ktoré má o ňom k dispozícii. „Ide o doteraz najucelenejší súbor pravidiel na ochranu osobných údajov,“ podotkla Miriam Terem Greštiaková.

Pokuta za porušenie môže byť do dvadsať miliónov eur v prípade, že firma podniká medzinárodne. Ak ide o domácu spoločnosť, sankcia môže dosiahnuť až štyri percentá z celkového obratu za predchádzajúci účtovný rok. Miriam Terem Greštiaková však nepredpokladá, že by výška prípadnej pokuty mala byť maximálna, ale skôr sa bude pohybovať v nižších sumách.

Právnička na kongrese Samoška prízvukovala, aby sa firmy na GDPR poriadne pripravili a včas zvážili aj možnosť implentovať vhodné technické riešenie, čo si vyžiada finančné náklady. Podceniť GDPR sa podľa nej nevyplatí: „Môže sa stať, že v rámci konkurenčného boja si niekto z inej firmy vybaví vašu vernostnú katričku, podpíše súhlas so spracovaním osobných údajov, potom ho odvolá a ak mu nevyhoviete, nahlási vám na úrad a môže prísť pokuta,“ konštatovala.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera