
S novým tematickým týždňom Vyrobené na Slovensku prichádza od pondelka maloobchodný reťazec Lidl. Reaguje tak na zvyšujúci sa dopyt po domácich výrobkoch.
„Dávame tým aj príležitosť novým dodávateľom. Pri našom objeme predaja vieme slovenským výrobcom ponúknuť zaujímavý priestor v našej stálej aj akčnej ponuke,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.
V ponuke budú produkty, ktoré sú pre Slovensko typické, napríklad smotana, zakysanka, bryndza, syry, polooštiepok , treska v majonéze, držkový guláš, halušky či med. Pri výbere produktov sa Lidl zameral na slovenské mliečne produkty a tiež ovocie a zeleninu. Lidl chce zaviesť pravidelné akčné ponuky od domácich výrobcov. Počet slovenských dodávateľov v reťazci narástol oproti poslednému porovnávanému obdobiu o viac ako trinásť percent.