logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Český Lidl spustil e-shop, na Slovensko dovážať nebude

18. septembra 2017
Správy 0
7122
Český Lidl spustil e-shop, na Slovensko dovážať nebude

E-shop českého Lidla začne od stredy fungovať pre zákazníkov, týždeň ho už testujú  zamestnanci reťazca. Na Slovensko tovar dovážať nebude. V tuzemsku obchodný reťazec spustenie vlastného internetového obchodu zatiaľ neplánuje.

„Spoločnosť Lidl Slovenská republika momentálne nepripravuje spustenie on-line predaja,“ potvrdil vedúci úseku komunikácie slovenského Lidla Tomáš Bezák. Tuzemskí zákazníci ani nebudú môcť využiť služby českého e-shopu.

Prečítajte si tiež
Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku?

Lidl sprevádzkoval svoj dlho avizovaný internetový obchod minulý týždeň, bol dostupný pre 9 500 zamestnacov českej pobočky. Od stredy si však však tovar začnú objednávať aj bežní zákazníci. Čerstvé potraviny ale v ponuke nebudú, e-shop bude mať na sklade len spotrebný tovar, to znamená hlavne drogériu, oblečenie či elektroniku. Lidl si od toho sľubuje aj skrátenie každotýždňových radov v obchodoch v čase, keď sa v nich objavuje nový tovar. Časom by zrejme mali v ponuke internetového obchodu pribudnúť trvanlivé potraviny, o čerstvých potravinách sa neuvažuje.

Prečítajte si tiež
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

 

Tovar sa bude voziť z distribučného centra v Plzni

Doba doručenia bude do troch dní, objednávku nad tisíc českých korún obchod dovezie zdarma. Český e-shop Lidla je prvý v strednej a východnej Európe a len štvrtý vo svete. Zásobuje ho distribučné centrum v Plzni, čo je najrozsiahlejšie logistické centrum reťazca pre e-commerce. „Štart prvého Lidl e-shopu v strednej a východnej Európe znamená novú etapu v rozvoji Lidla nielen v Českej republike,“ uviedol Pavel Stratil, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Česká republika.

Súvisiace články:

Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku? Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? MastercardDráčik obhájil titul Absolútny víťaz ocenenia Mastercard Obchodník roka LidlLidl splnil cieľ plastovej stratégie s trojročným predstihom

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera