
Zemiakové lupienky Slovakia Chips sú po zmene loga i dizajnu obalu aj naďalej vo farbách slovenskej trikolóry, ale s väčším dorazom na tradíciu, ktorú má symbolizovať slovenská krajina v pozadí.
„Slovenskí spotrebitelia odteraz nájdu snack v nových obaloch, ktoré majú okrem tradície symbolizovať aj kvalitu. Obaly aj logo by mali pôsobiť modernejšie a prehľadnejšie, s dôrazom na pohostinnosť a jednoduchú krásu,“ vysvetľuje Alica Pašková, brand manažérka spoločnosti Intersnack.
Aby Intersnack zistil, ako sa vyvíja trh a požiadavky spotrebiteľov, aj to, ako Slováci vnímajú značku Slovakia a čo od nej očakávajú, uskutočnil spotrebiteľský prieskum a takzvaný brand audit. Rozhodnutie o redizajne obalov vychádzalo i z poznatkov z tohto prieskumu. „Chceli sme obaly prispôsobiť trendom a lepšie vyjadriť hodnoty, ktoré značka Slovakia zo sebou nesie. To sa týkalo i loga,“ hovorí Alica Pašková.
Nové obaly, ktoré vymyslela agentúra Fiala & Šebek, tiež podľa Alice Paškovej lepšie zobrazujú produkt a výraznejšie odlišujú jednotlivé príchute. Slovakia Chips prešli zmenou obalov v roku 2014, vtedy ale zmeny neboli tak výrazné. Slovakia je značka slaných snackov, ktorú Intersnack Slovensko predáva na tuzemskom trhu od roku 1994. Zahŕňa portfólio chipsov, slaných orieškov, tyčiniek a ďalšieho slaného pečiva.