Nadácia Dobrý anjel, ktorá pomáha rodinám onkologicky chorých detí, se spojila s vybranými značkami potravín a drogistických výrobkov, na ktoré umiestnila svoje logo. Rodinám pôjdu dve percentá z ceny produktu.
Medzi výrobkami zapojenými do projektu Anjelský sú napríklad Popradský čaj višňa jahoda, Radoma zeleninová zmes anjelská, Tami tatranský anjelský krém višňa, Podravka ochucovadlo 220 g či šampóny značky Dixi. Projekt Anjelský má prebiehať dlhodobo, nadácia Dobrý anjel, ktorú v súčasnosti podporuje takmer dvestotisíc Slovákov, bude vybranú sumu rodinám posielať každý mesiac.
Projekt Anjelský bol inšpirovaný akciou (RED), ktorú založil spevák Bono Vox z hudobnej skupiny U2. „Dobrý anjel pomáha pravidelne, a preto si vybral cestu rýchloobrátkového tovaru, ktorý sa dá pravidelne nakupovať,“ uviedla nadácia Dobrý anjel. „Projekt sme veľmi radi podporili, lebo je za ním pekná myšlienka a cieľ zlepšiť život deťom a rodinám, ktoré to naozaj potrebujú,“ povedal Viliam Matušek, marketingový riaditeľ spoločnosti Baliarne obchodu Poprad.