logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

V bratislavskom Avione otvoria už čoskoro nový hypermarket Kaufland

11. septembra 2017
Správy 0
6896
V bratislavskom Avione otvoria už čoskoro nový hypermarket Kaufland

Po takmer roku bude mať najväčšie nákupné centrum na Slovensku Avion Shopping Park v Bratislave plnohodnotnú predajňu s potravinami. Začiatkom jesene v ňom otvorí hypermarket Kaufland.

Kaufland nahradí v Avione hypermarket Hypernova, ktorý na mieste skončil. Vlastník Hypernovy, spoločnosť Terno real estate, sa s majiteľom Avionu nedokázal dohodnúť na predĺžení prenájmu. Ponuku potravín v obchodnom centre od marca tohto roku na ploche 170 metrov štvorcových dočasne zabezpečovala prevádzka Delia potravín, ktorá bola umiestnená v pasáži Avionu.

Prečítajte si tiež
Čerstvé hlavičky bude mať dvojnásobne viac školských zariadení
Čerstvé hlavičky

Zákazníkom nového obchodu Kaufland bude k dispozícii predajná plocha s rozlohou takmer štyritisíc metrov štvorcových. V obchode vznikne predbežne asi 150 nových pracovných miest. „Sme radi, že sa spoločnosť Kaufland rozhodla umiestniť svoju prevádzku do priestorov nášho obchodného centra. Získali sme silného partnera, ktorý svojím širokým sortimentom ponúka zákazníkom všetko, čo potrebujú,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka nákupného centra Avion v Bratislave.

Nákupný priestor v Avione (na foto) má hneď niekoľko noviniek, ktoré Kaufland postupne zavádza do praxe i v iných svojich obchodoch. Zákazník sa hneď po príchode ocitne v rozľahlom oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň sa bude nachádzať hneď za týmto oddelením. Pribudne tiež regál s tovarom na malý rýchly nákup. Mrazený tovar bude umiestnený priamo pri pokladniach. Bežným sa stáva priestor bez stredovej regálovej steny, takže zákazníci budú môcť chodiť krížom cez celú predajňu.

Prečítajte si tiež
Kto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem?
Jem pre Zem

Pre  lepšiu orientáciu zákazníka a priehľadnosť predajne budú jednotlivé oddelenia od seba farebne odlíšené a označené veľkými 3D nadpismi. V predajni budú veľké obslužné pulty, pult s voľnou hydinou a ďalším mäsom či pult s chladenými čerstvými rybami. Zákazníci budú mať pre lepší komfort k dispozícii malé nákupné košíky a dvanásť samoobslužných pokladní.

„Spoločnosť Kaufland svoju prvú predajňu v nákupnom centre otvorila v roku 2004 v OC Galéria v Košiciach, koncept predajní v nákupných centrách je nám preto blízky. Keďže spádová oblasť v tejto časti Bratislavy je pre nás atraktívna, rozhodnutie o zriadení našej prevádzky v nákupnom centre Avion bolo jednoznačné,“ uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.

 

Súvisiace články:

Čerstvé hlavičkyČerstvé hlavičky bude mať dvojnásobne viac školských zariadení Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? REmoveKaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera