
Predajca elektroniky Datart otvoril v bratislavskom obchodnom centre Eurovea po rekonštrukcii svoju najväčšiu a najmodernejšiu predajňu s prvým kuchynským štúdiom na Slovensku. Obchod je súčasťou konceptu Predajňa 21. storočia, ktorá chce nakupovanie „zhumanizovať“.
Datart chce podľa svojho vyjadrenia zákazníkom čas strávený v obchode spríjemniť, predajňa má pôsobiť vzdušne a presvetlene, tovar je prezentovaný v tematických sekciách. Uličky sú dostatočne široké pre voľný pohyb zákazníkov s kočíkom alebo na vozíku. „V novom dizajne používame prirodzené odtiene zelenej a viac drevených prvkov. Na drevených stoloch si môžu zákazníci napríklad skúšať a prezerať mobilné telefóny a tablety. Nový spôsob prezentácie sme použili u zabudovaných rúr a varných dosiek. TV tiež prezentujeme úplne inak, ako sú u nás naši zákazníci zvyknutí. Novinkou je obrí podsvietený mega board, ktorý je sedemnásť metrov dlhý a tri metre vysoký a je pozdĺž zadnej steny v oddelení šedej techniky,“ hovorí Ivo Burian, regionálny manažér pre Slovensko v Datartu.
Kuchynské štúdio Datart je súčasťou predajne a návštevníci si môžu prezrieť desať dokončených kuchýň priamo v obchode. „V našom prvom slovenskom kuchynskom štúdiu si môžu zákazníci zaobstarať kompletnú kuchyňu od A do Z, kuchyňu navrhneme, zostavíme, vybavíme spotrebičmi a zabezpečíme všetky potrebné stavebné a inštalatérske práce. O kompletnú zákazku každého zákazníka sa stará náš dizajnér,“ dodáva Ivo Burian. V Českej republike má Datart už päť kuchynských štúdií.
V predajni sú zastúpené všetky kategórie produktov, ktoré spoločnosť Datart predáva, vystavené sú vždy najzaujímavejšie a najpredávanejšie produkty. Zákazníci môžu využiť i výdajňu tovaru e-shopu. Dodanie tovaru do predajne je v Datarte bezplatné.
Rekonštrukcia najväčšej predajne Datartu s rozlohou dvetisíc metrov štvorcových trvala tri mesiace. Spoločnosť Datart má teraz v Bratislave tri predajne v obchodných centrách Eurovea, Polus a Avion, na Slovensku potom trinásť predajní. V budúcnosti Datart plánuje modernizovať existujúce a zároveň otvárať nové predajne, napríklad v Trenčíne a v Martine.