
Predajňa Kauflandu v bratislavskej časti Nové Mesto získala po modernizácii novú časť na rýchle nákupy, vzdušnejšie priestory, ktoré umožňujú voľnejší pohyb, a tiež samoobslužnú pokladne. Hlavným cieľom zmien bolo zvýšiť „kultúru predaja“.
„Pri modernizácii tejto predajne sme sa zamerali napríklad na zriadenie oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ale aj na zvýšenie voľnosti pohybu aplikáciou nového, prehľadnejšieho konceptu regálov a celkového usporiadania sortimentu. Primárnym cieľom týchto inovácií je nielen zvýšenie komfortu pri nákupe, ale aj samotná kultúra predaja,“ uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Rýchlosti nákupu pomôže napríklad odstránenie stredovej regálovej steny, vďaka ktorej sa môže zákazník pohybovať krížom cez celú predajňu, ale aj medzi jej jednotlivými oddeleniami, ktoré sú farebne odlíšené. Okrem toho sa zmenil aj samotný vstup do predajne, ktorý sa spoločnosť rozhodla rozšíriť tak, že zákazník sa hneď po príchode ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň, ktorá je súčasťou každodenných nákupov, sa nachádza hneď za týmto oddelením a mrazený tovar je umiestnený priamo pri pokladniach. Nákup sa tak podľa vyjadrenia Kauflandu stáva jednoduchším, intuitívnejším a otázkou pár minút. Nový vzhľad dostal aj informačný pult, ktorý je teraz umiestnený medzi pokladňami. Ku klasickým pokladniam pribudli aj samoobslužné. Zmodernizované je aj zázemie pultov vrátane obslužného pultu s čerstvými rybami.
Zákazníkom je k dispozícii predajná plocha s rozlohou viac ako štyritisíc metrov štvorcových. Súčasťou vonkajsieho areálu je aj parkovací dom, v ktorom môžu zákazníci Kauflandu parkovať bezplatne po dobu 120 minút, po tejto dobe bude už parkovanie spoplatnené.