logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...

Kaufland v bratislavskom Novom Meste má po rekonštrukcii vyššiu „kultúru predaja“

1. septembra 2017
Správy 0
3248
Kaufland v bratislavskom Novom Meste má po rekonštrukcii vyššiu „kultúru predaja“

Predajňa Kauflandu v bratislavskej časti Nové Mesto získala po modernizácii novú časť na rýchle nákupy, vzdušnejšie priestory, ktoré umožňujú voľnejší pohyb, a tiež samoobslužnú pokladne. Hlavným cieľom zmien bolo zvýšiť „kultúru predaja“.

„Pri modernizácii tejto predajne sme sa zamerali napríklad na zriadenie oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ale aj na zvýšenie voľnosti pohybu aplikáciou nového, prehľadnejšieho konceptu regálov a celkového usporiadania sortimentu. Primárnym cieľom týchto inovácií je nielen zvýšenie komfortu pri nákupe, ale aj samotná kultúra predaja,“ uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.

Prečítajte si tiež
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

Prečítajte si tiež
V Bratislave sa nakupuje najviac od vypuknutia pandémie

Rýchlosti nákupu pomôže napríklad odstránenie stredovej regálovej steny, vďaka ktorej sa môže zákazník pohybovať krížom cez celú predajňu, ale aj medzi jej jednotlivými oddeleniami, ktoré sú farebne odlíšené. Okrem toho sa zmenil aj samotný vstup do predajne, ktorý sa spoločnosť rozhodla rozšíriť tak, že zákazník sa hneď po príchode ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň, ktorá je súčasťou každodenných nákupov, sa nachádza hneď za týmto oddelením a mrazený tovar je umiestnený priamo pri pokladniach. Nákup sa tak podľa vyjadrenia Kauflandu stáva jednoduchším, intuitívnejším a otázkou pár minút. Nový vzhľad dostal aj informačný pult, ktorý je teraz umiestnený medzi pokladňami. Ku klasickým pokladniam pribudli aj samoobslužné. Zmodernizované je aj zázemie pultov vrátane obslužného pultu s čerstvými rybami.

Zákazníkom je k dispozícii predajná plocha s rozlohou viac ako štyritisíc metrov štvorcových. Súčasťou vonkajsieho areálu je aj parkovací dom, v ktorom môžu zákazníci Kauflandu parkovať bezplatne po dobu 120 minút, po tejto dobe bude už parkovanie spoplatnené.

Súvisiace články:

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo V Bratislave sa nakupuje najviac od vypuknutia pandémie Čerstvé hlavičkyČerstvé hlavičky bude mať dvojnásobne viac školských zariadení Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem?

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera