logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Objednaj si a hneď vyzdvihni. Walmart a Amazon tvrdo bojujú o on-line zákazníkov

29. augusta 2017
Správy 0
2726
Objednaj si a hneď vyzdvihni. Walmart a Amazon tvrdo bojujú o on-line zákazníkov

Najväčšiemu internetovému obchodu na svete Amazonu chce konkurovať americký maloobchodný reťazec Walmart, ktorý oznámil spoluprácu so spoločnosťou Google v oblasti on-line biznisu. Google ponúkne sortiment Walmartu prostredníctvom svojej nákupnej platformy Express. Hlavným lákadlom bude možnosť nakupovať pomocou hlasového asistenta tak, ako to už robí Amazon. Ten nechce v konkurenčnom boji zaostať a prichádza s novinkami, ako je objednanie si a vyzdvihnutie tovaru v špeciálnej schránke do dvoch minút.

Americký Amazon využíva na nakupovanie prostredníctvom hlasových povelov virtuálneho asistenta Alexu, americkí zákazníci Walmartu si tento spôsob nákupu vyskúšajú od septembra. K dispozícii im bude služba Google Assistant. Po objednaní si tovar vyzdvihnú v blízkom obchode. Walmart venuje boji s Amazonom v súčasnosti dosť síl, jeho tržby v on-line predaji vzrástli v tomto štvrťroku medziročne o šesťdesiat percent.

„Walmart sa pokúša zjednodušiť ľudom život a pomôcť im nakupovať takovým spôsobem, aký si zatiaľ nedokázali ani predstaviť,“ citoval spravodajský portál www.zpravy.e15.cz Marca Loreho, šéfa oddelenia e-commerce spoločnosti Walmart. „Predstavte si, že v aute na ceste z práce domov diktujete objednávku napríklad čerstvých potravín a potom si ich vyzdvihnete v obchode,“ vysvetlil. Walmart tým cieli hlavne na mladších spotrebiteľov, ktorí sú zvyknutí nakupovať často prostredníctvom internetu. Ako server ďalej uviedol, tržná hodnota Walmartu sa pohybuje okolo 233 miliárd dolárov, z hľadiska objemu tržieb je spoločnosť najväčším svetovým maloobchodníkom.

Amazon sľubuje nákup do dvoch minút

Amazon plánuje spustiť v Spojených štátoch amerických službu click&collect, ktorá umožní objednať si tovar cez mobilné zariadenie a vyzdvihnúť si ho do dvoch minút v niektorej zo schránok nazvaných Amazon Instant Pickup. Tie budú na začiatku na piatich miestach v univerzitných kampusoch – v Los Angeles, Berkeley, Atlante, Columbuse a College Parku. Ako napísal spravodajský server www.thegrocer.co.uk, v ponuke sa objavia stovky položiek, hlavne snacky, nápoje, výrobky osobnej hygieny či elektronické príslušenstvo. Internetový obor okrem toho masívne investoval do schránok Amazon Fresh Pickup, ktoré skrátia on-line nákup na 15 minút.

Amazon tiež oznámil, že začne znižovať ceny niektorých dobre predávaných výrobkov v americkej sieti s biopotravinami Whole Foods Market, ktorú kúpil v polovici júna tohto roku za 13,7 miliardy dolárov. Sieť má 461 predajní v USA, Kanade a Veľkej Británii. Hoci má Whole Foods Market na americkom trhu podiel iba 1,7 percenta, experti sa hneď po ohlásení transakcie nechali počuť, že obchod zamáva s pomermi na severoamerickom maloobchodnom trhu s biopotravinami a zníži zisky konkurentov. Ohlásené znižovanie cien, ktoré sa má týkať napríklad ovocia, zeleniny či hovädzieho mäsa, môže byť prvou lastovičkou. Amazonu v druhom štvrťroku tohto roku vzrástli čisté tržby o 24,8 percenta a dosiahli 37,96 miliardy dolárov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera