logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Objednaj si a hneď vyzdvihni. Walmart a Amazon tvrdo bojujú o on-line zákazníkov

29. augusta 2017
Správy 0
2996
Objednaj si a hneď vyzdvihni. Walmart a Amazon tvrdo bojujú o on-line zákazníkov

Najväčšiemu internetovému obchodu na svete Amazonu chce konkurovať americký maloobchodný reťazec Walmart, ktorý oznámil spoluprácu so spoločnosťou Google v oblasti on-line biznisu. Google ponúkne sortiment Walmartu prostredníctvom svojej nákupnej platformy Express. Hlavným lákadlom bude možnosť nakupovať pomocou hlasového asistenta tak, ako to už robí Amazon. Ten nechce v konkurenčnom boji zaostať a prichádza s novinkami, ako je objednanie si a vyzdvihnutie tovaru v špeciálnej schránke do dvoch minút.

Americký Amazon využíva na nakupovanie prostredníctvom hlasových povelov virtuálneho asistenta Alexu, americkí zákazníci Walmartu si tento spôsob nákupu vyskúšajú od septembra. K dispozícii im bude služba Google Assistant. Po objednaní si tovar vyzdvihnú v blízkom obchode. Walmart venuje boji s Amazonom v súčasnosti dosť síl, jeho tržby v on-line predaji vzrástli v tomto štvrťroku medziročne o šesťdesiat percent.

Prečítajte si tiež
E-shopper barometer: Online nákupom zostanú zákazníci verní aj po pandémii

„Walmart sa pokúša zjednodušiť ľudom život a pomôcť im nakupovať takovým spôsobem, aký si zatiaľ nedokázali ani predstaviť,“ citoval spravodajský portál www.zpravy.e15.cz Marca Loreho, šéfa oddelenia e-commerce spoločnosti Walmart. „Predstavte si, že v aute na ceste z práce domov diktujete objednávku napríklad čerstvých potravín a potom si ich vyzdvihnete v obchode,“ vysvetlil. Walmart tým cieli hlavne na mladších spotrebiteľov, ktorí sú zvyknutí nakupovať často prostredníctvom internetu. Ako server ďalej uviedol, tržná hodnota Walmartu sa pohybuje okolo 233 miliárd dolárov, z hľadiska objemu tržieb je spoločnosť najväčším svetovým maloobchodníkom.

Amazon sľubuje nákup do dvoch minút

Prečítajte si tiež
Amazon na Slovensku otvoril nové centrum humanitárnej pomoci utečencom z Ukrajiny

Amazon plánuje spustiť v Spojených štátoch amerických službu click&collect, ktorá umožní objednať si tovar cez mobilné zariadenie a vyzdvihnúť si ho do dvoch minút v niektorej zo schránok nazvaných Amazon Instant Pickup. Tie budú na začiatku na piatich miestach v univerzitných kampusoch – v Los Angeles, Berkeley, Atlante, Columbuse a College Parku. Ako napísal spravodajský server www.thegrocer.co.uk, v ponuke sa objavia stovky položiek, hlavne snacky, nápoje, výrobky osobnej hygieny či elektronické príslušenstvo. Internetový obor okrem toho masívne investoval do schránok Amazon Fresh Pickup, ktoré skrátia on-line nákup na 15 minút.

Amazon tiež oznámil, že začne znižovať ceny niektorých dobre predávaných výrobkov v americkej sieti s biopotravinami Whole Foods Market, ktorú kúpil v polovici júna tohto roku za 13,7 miliardy dolárov. Sieť má 461 predajní v USA, Kanade a Veľkej Británii. Hoci má Whole Foods Market na americkom trhu podiel iba 1,7 percenta, experti sa hneď po ohlásení transakcie nechali počuť, že obchod zamáva s pomermi na severoamerickom maloobchodnom trhu s biopotravinami a zníži zisky konkurentov. Ohlásené znižovanie cien, ktoré sa má týkať napríklad ovocia, zeleniny či hovädzieho mäsa, môže byť prvou lastovičkou. Amazonu v druhom štvrťroku tohto roku vzrástli čisté tržby o 24,8 percenta a dosiahli 37,96 miliardy dolárov.

Súvisiace články:

E-shopper barometer: Online nákupom zostanú zákazníci verní aj po pandémii Amazon na Slovensku otvoril nové centrum humanitárnej pomoci utečencom z Ukrajiny nákupyZdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou a opakovanými nákupmi

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera